Заяви і скаргиЗахист споживачів. Хто дійсно захищає споживача в Україні?

Журналісти «Електронної книги скарг України» на вістрі захисту споживачів знаходяться вже 6 років. За цей час ми опублікували понад 4000 скарг, які стосувалися і захисту прав споживачів і різного іншого направлення, ви також можете надсилати ваші скарги нам. Ми розробляємо різні статті, які споживачу можуть допомогти не встряти в якісь історії, щоб потім не шукати подібних статей про захист прав споживачів. Наприклад, як правильно і безпечно купувати товари в інтернеті

Сьогодні в Україні можна сказати депутати не роблять анічогісенько для того, щоб покращити захист прав споживачів. Ви можете самостійно в цьому пересвідчитися, якщо завітаєте на офіційний сайт верховної ради і спробуєте в прийнятих законах пошукати слово «Споживач». В законах, якщо де і зустрінете це слово – то тільки в тих, які комерційно вигідні усій державі, типу ЖКГ, підвищення тарифів, реформування ринку газу і тому подібне. Якісь приземлені речі, типу, дозволити зйомку в супермаркетах та торговельних центрах і поставити крапку в цьому вічному питанні – мови не йде. Навіть більше, чиновники ініціюють скасування книги скарг. Тому виникає питання, а як же захистити свої права споживача? Ми зібрали усі подібні поради за цим посиланням: «Захист споживачів», де наведені різні статті, які будуть корисні для захисту споживачів.

Також, ми хочемо оновити деякі поради, які допоможуть в захисті споживачів.

Якщо у вас сталася проблема споживацького характеру – звертатися потрібно із заявою до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Створили її п’ять років тому, після буремний подій на Майдані, нібито під егідою оптимізації систем центральних органів. Щоправда з власного досвіду бачимо, що працювати вони оптимізованіше не стали. Звертатися потрібно в те обласне управління де сталася у вас проблема. Якщо в Києві – то телефонуйте та пишіть туди.

Працюють чиновники в цих відділах по буднях з 8:15 до 17 години з обідньою перервою з 12:15 і триватиме вона 30 хвилин. Тобто в цей час захист споживачів у всій країні призупиняється, тому доведеться почекати.

Ви можете звернутися до Головного управління із захисту споживачів на поштову адресу 01001, м. Київ, вул. Б.Грінченка, 1 або на електронну: z-elena@consumer.gov.ua. Також приймають скарги споживачів і по факсу (044) 279-48-83; і просто по телефону (044) 279-79-89.

Як оформлювати скаргу для захисту споживачів? (Зразок)

Держпродспоживслужба України

вул. Б.Грінченка, 1, м. Київ, 01001

Тут пишете ім’я прізвище по-батькові

Адресу де проживаєте і куди надійде відповідь

Ваш номер телефону

Та e-mail

 

Скарга

 

НАПРИКЛАД: 13 жовтня 2019 року мною за адресою: __тут пишете адресу___________________________, у магазині «_______________Повна назва магазину_» ФОП можна і код ЄДРПОУ___________ або (ТОВ «_назва ТОВ_________») було придбано___________Наприклад, телефон__ вартістю _одна тисяча пятсот___грн.

У період гарантійного терміну продукція втратила якість (виникли недоліки)_________________. Звернувшись до магазину, продавець мені відмовив у проведенні гарантійного ремонту__________________ (копія звернення додається).

У зв’язку з чим, прошу розглянути мою скаргу по суті та вирішити питання щодо проведення гарантійного ремонту (повернення коштів) за товар, який не відповідає якості.

Додатки:

  • копія звернення до суб’єкта господарювання,
  • копія документу, який засвідчує факт придбання продукції;
  • копія технічного паспорта;
  • тощо.

 

Дата                                                                             Підпис

Примітка: електронне звернення, якщо воно надсилається без використання електронного цифрового підпису, повинно мати вигляд сканованої копії та/або фотокопії.

Це перші етапи із захисту прав споживачів. Разом з цим зверненням до відповідних служб, ми радимо також надсилати звернення і до «Електронної книги скарг України», адже проблему може вирішити тільки комплексний підхід із залученням ЗМІ. Як працює захист прав споживачів ми розповіли на телеканалі 1+1.

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!