UncategorizedВсі скаргиТранспортВ Черкасах водії тролейбусів давлять дверима людей і палять в салоні

Найпопулярніші записи

До «Електронної книги скарг України» написав наш читач Димид, він скаржиться на якість обслуговуваня в міському транспорті Черкас.

ОСЬ ЙОГО СКАРГА:

“Доброго дня! У Черкасах більшість водіїв тролейбусів не відчиняють передні двері, які знаходяться не там, у кабінці,де сидить водій, а там де стоять пасажири; навіть, буває і так, що з першого разу не реагують, коли пасажир звернеться до водія з проханням: «Відчиніть, будь ласка, двері».

Головне для водіїв черкаського тролейбуса – гроші, а не життя пасажирів. Щоб, не дай Боже, не порушити розклад, можуть прищемити людину дверима або прямо перед самим обличчям зачинити двері та поїхати далі.

Деякі водії звертаються до пасажирів зі зневажливим тоном у голосі, а не так, як, наприклад, у Києві: “обережно двері відчиняються”і говорять назву зупинки, а потім назву наступної зупинки. Також деякі водії оголошують зупинки на іноземній мові, зокрема, на російській.

Траплялися випадки, коли водій, мабуть, під час перерви на кінцевій зупинці палив не на вулиці, а салоні тролейбусу. Відповідно, пасажири, які заходили у транспорт на першій зупинці, відчували різкий запах тютюну.

Часто буває, що водії розмовляють під час руху тролейбусу з кондуктором або з іншою знайомою людиною”, – написав наш читач Димид.

 

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК