UncategorizedВсі скаргиЖКГУ Вінниці КП “Ладжитлосервіс” саботує роботу. Люди мерзнуть

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Ольга, яка жаліється на погану роботу комунальників. Її, через свою байдужість, вони залишили мерзнути вдома. 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Звертаюсь до вас із проханням домопогти у вирішенні питання, щодо надання житлово-комунальних послуг КП “Ладжитлосервіс” у місті Ладижин, Вінницької області.

Щороку виникає одна і та ж проблема – холодні батареї. Одна батарея станом на сьогодні не гріє зовсім, в телефонному режимі чергові працівники не завжди приймають заявки або просто кажуть що прийняли. При цьому, ще ніхто із співробітників не приходив і навіть не намагався вирішити проблему.

На мої дзвінки директору КП “Ладжитлосервіс” Рибалко Володимиру Валентиновичу я отримала відповідь від нього, щоб ми (жителі будинку!) самі йшли і “розвоздушували” батареї на 5 поверсі.

Також дав неточну розпливчасту відповідь, щодо різних причин того, по яким батарея може бути холодна.

Але, навіть після цього, ніхто не прийшлов вирішити проблему. Проживаю із маленькою дитиною, тому боюсь, щоб до зими це питання було вирішене, але схоже ні працівники, ні сам директор “Ладжитлосервіс” не збираються вирішувати питання і виконувати свої прямі зобов’язання”, – написала вона.

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!