UncategorizedВсі скаргиГоловнеДержавні органи«Соромно за таких людей»: поскаржилися на дії поліціянтки в аеропорту «Бориспіль»

Представниця поліції відмовилася допомагати пасажирці в аеропорту «Бориспіль». Коли її дії викликали суперечку, вона навіть заховала свій бейдж та погрожувала, що покличе на підмогу інших правоохоронців. Історією поділилася пані Тетяна, яка й звернулася до поліціянтки за допомогою.

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Виникла наступна ситуація: 15 лютого в аеропорту Бориспіль, прилетівши після поїздки за кордон, я підійшла до банкомату “Альфа-банку” аби зняти кошти. Зі мною була моя сумка (ручна кладь) і маленький
пакет з іншими речами, який я поклала поряд при знятті коштів. В ньому знаходились цінні речі, в тому числі гаманець з грошима (немала сума підкреслю – в іноземній валюті).

Вийшовши з аеропорту, (хвилин 10-15) я виявила, що дану сумку з гаманцем я забула біля банкомату. Одразу хотіла повернутись за втратою, та мене зупинила – поліціантка в лиці Мурадян Ангеліна, пояснивши що
потрібно зайти в інші двері, так як я з чемоданом і потрібно пройти контроль багажу. Пояснивши їй свою ситуацію, вона наполягала на пройденні контролю. Так я все розумію, є правила і тд і тп. Я запропонувала
їй пару хвилин глянути за сумкою поки я знайду загублені речі, так як я залишила біля банкомату, там багато туристів, іноземців і мій гаманець з грошима може легко зі мною попрощатися. Та даний “працівник поліції” мені відмовила, не запропонувавши ніякої допомоги і не допомігши мені аж ніяк, щоб запобігти
крадіжці. Сама йти за моїми загубленими речами вона теж відмовилась. Це як виходить?! Поліція з народом?! Мені соромно, що такі люди працюють взагалі в поліції.

Ніякої допомоги я так і не отримала, мені довелося проходити “bag-контроль” на вході. Слава Богу я знайшла свої речі, гроші все було, мені пощастило, що швидко пройшла контроль, та дана працівниця навіть не
показала свій бейдж. Примічу — робочий бейдж! Коли я запитала її прізвище, вона відповіла, що не скаже і заховала свій бейдж, коли я дістала свій телефон, щоб сфотографувати, так як прізвища та імені мені
не вдалось вияснити, вона погрозилась викликати на мене поліцію)). Чудеса правда?!

Для чого працівники носять бейджі, мабуть щоб їх приховувати, так?! Я здивована діями поліціантки в можливості швидко допомогти та зреагувати. Ітак ПІП даного співробітника аеропорту “Бориспіль” я дізналася в іншої особи, тому Мурадян Ангеліна мабуть заслуговує пошани та поваги від своєї активної роботи.

Дякую за увагу, хто прочитав і можливо зрозумів, мій настрій та переживання в ситуації”, – написала пані Тетяна до “Електронної книги скарг України”.

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!