UncategorizedДніпровці вимагають заборонити підвищувати тарифи на пасажирські перевезення

Мешканці Дніпра вимагають заборонити підвищувати тарифи на пасажирські перевезення у Дніпрі до встановлення підприємством-перевізником електронного обладнання, фіксуючого реальний пасажиропотік на кожний з автобусів. “Електронна книга скарг України” публікує лист у повному обсязі.

Звернення мешканців Дніпра:

– Ми, мешканці м.Дніпро, кожного дня стикаємося з порушенням нашого права на безпечні перевезення в маршрутному транспорті: автобусах та мікроавтобусах ( Mercedes Sprinter та інших, аналогічного комфорту):
1) Водії перевозять більше пасажирів, ніж дозволено документами на транспортний засіб.
2) Інтервал руху не витримується – маршрутки доводиться чекати довше, тому на зупинках створюються черги.
3) На маршруті недостатня кількість автобусів або іх місткість не задоволняє кількості пасажиропотіку.

В той же час, компанії перевізники розповідають які вони бідні і які низькі тарифи на пасажирські перевезення в нашому місті на фоні зростання цін та мінімальної зарплати. Свою позицію перевізники аргументують даними обстеження пасажиропотоку, яким ми не віримо – бо ці дані занижені в десятки разів і зібрані не прозоро, без залучення громадськості! Ми кожного дня користуємось маршрутками і їздимо друг у друга на головах – маршрутки практично постійно забиті вщент!

Наразі знов планується підвищення тарифів, якого ми, мешканці м.Дніпро бажаємо уникнути допоки перевізники не виконають нашу вимогу щодо прозорості та справедливості розрахунку реального пасажиропотоку!

Згідно з п.2.3 МЕТОДИКИ розрахунку тарифів на послуги пасажирського автомобільного транспорту:
Під час розрахунку тарифу загальний обсяг транспортної
роботи та загальна кількість перевезених пасажирів, у тому числі з
урахуванням пільгових категорій пасажирів, які відповідно до
законодавства користуються такими правами, обґрунтовуються
Перевізником на підставі фактичних показників роботи або
встановлюються за результатами обстеження пасажиропотоків.

Ми вимагаємо зобовїязати перевізників встановити на кожен з автобусів свого маршруту обладнання для фіксації фактичних показників роботи: пасажиропотоку. Можливо з підтримкою електронних платежів чи считування електронного білета – щоб уникнути маніпуляцій з боку АТП. Функціюювання обладнання повинно бути прозорим для органів контролю та, при моживості – громадськості. І тільки після цього може йти мова про корегування вартості проїзду.

Якщо це відбудеться, буде досягнуто одразу кілька цілей:
1) Можна буде відстежувати реальний пасажиропотік.
2) Стане можливо фіксувати порушення з кількістю “стоячих” пасажирів. Штрафи за порушення правил безпеки перевезень поповнять бюджет міста.
3) Покращиться комфорт перевезень та їх безпека.
4) Зникнуть спекулювання щодо підвищення тарифів на перевезення – все буде прозоро. Зміцниться довіра до влади міста.
5) Ціни проїзду стануть справедливими.
6) Вивід грошей із тіні, поповнення бюджету за рахунок стягнення належних податків (при наявності можливостей електронної оплати проїзду).  – йдеться на сайті петицій Дніпровської міської ради.

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!