UncategorizedЗаяви і скаргиАкт-претензія до ЖКГ

Як оформити акт претенію з приводу якості надання житлово-комунальних послуг – читайте тут.

АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ

з приводу якості та кількості надання житлово-комунальних послуг

 

_______________________________                     “__”________________ 200__ р.

(назва населеного пункту)                                                       (дата складання)

 

Споживач(і) _____________________________________________________________

(прізвище, ім’я та по батькові)

________________________________________________________________________

 

згідно з договором (ами) № _____________________________________

подає (ють)  виконавцю  послуг  претензії  з  приводу  якості  та кількості послуг

________________________________________________________________________

(види послуг)

 

за відхилення____________________________________________________________

(якісних та кількісних  показників послуг згідно з умовами договору)

________________________________________________________________________

 

строк, коли зафіксовано відхилення якісних показників послуг

від “___” ____________ 200__ р. до “___” ______________ 200__ р.,

 

строк, коли зафіксовано відхилення кількісних показників послуг

 

від “___” ____________ 200 __ р. до “___” ______________ 200__ р.,

 

У зв’язку з викладеним виконавець послуг усуває причини порушень якісних  та кількісних показників послуг, що виникли з його вини, здійснює перерахунок розміру плати та сплачує неустойку споживачам згідно з умовами договору.

 

Цей акт склали:

 

з боку Виконавця послуг                            з боку Споживача

______________________________         __________________________

(посада, прізвище та ініціали, підпис)                            (прізвище та ініціали, підпис)

______________________________         __________________________

 

Адреса _______________________         Адреса ____________________

 

Телефон ______________________        Телефон ___________________

 

споживач, що проживає у

будинку  № _______ кв. ____

___________________________

(прізвище та ініціали, підпис)

___________________________

споживач, що проживає у

будинку  № _______ кв. ____

___________________________

(прізвище та ініціали, підпис)

___________________________

Також, можна прочитати про “обов’язки житлово-комунального господарства” в певному сегменті.

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!