сердита мережа“Я не знаю украинского”: у Києві бариста грубо відмовилась обслуговувати клієнта українською

“Мовний інцидент” стався у одній зі столичних кав’ярень “Дім кави”, де бариста відмовилася обслуговувати клієнта українською мовою. Чоловік, в свою чергу, залишив відгук.

Ось його слова:

“Я нє знаю укрАінскава язика. І нє далжна абщацца на ньом” – відповіла мені бариста ДІМ КАВИ Вікторія, коли я попросив обслуговувати мене українською. Коли ж я сказав, що розміщу інформацію щодо порушення закону про мову працівниками компанії Дім Кави в мережі, вона лише зареготала та сказала, “што ета нє єйо дєло”. От мені цікаво: кругом криза, роботи нема, потрібно боротися за кожного клієнта. А тут раз, і не хочуть перейти на українську. UPD. Прошу зайти і написати свій відгук в Google.” – публікує слова Миколи Понича “Електронна книга скарг України”.

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!