сердита мережа“В цьому магазині постійно порушують права споживача”: COMFY продає брак

Жінці, яка придбала у магазині побутової техніки та електроніки COMFY бракований товар, так і не вдалось відстояти свої права споживача та повернути кошти. Тому вона наполегливо не рекомендує даний магазин.

Скарга:

“Купила электро чайник в в ноябре 2019 в Комфи. В апреле 2020 отнесла в магазин так как не отключалось термореле ( чайник кипел не выключаясь). Хотела обменять на другой, но в магазине настойчиво отправили в сервисный центр( гарантия 1 год). Вместо двух недель ремонтировали месяц. Термореле опять не работает. Принесла назад в магазин чайник и хочу вернуть деньги. В магазине упорно деньги не возвращают. Хотят, чтоб я его вечно ремонтировала. Не понятно, когда пользоваться чайником. В этом магазине полностью нарушают права потребителей по возврату бракованного товара.Никому не рекомендую делать покупки в этом магазине.” – публікує слова нашої гості “Електронна книга скарг України”.

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!