сердита мережаУкрпошта не проконтролювала пересилку товару в США, за яку клієнт сплатив 4 тис. грн

Клієнти Укрпошти продовжують скаржитись на неякісний сервіс та халатність з боку як працівників, так і адміністрації.

Скарга:

“Скарга. Претензія. Дві посилки одночасно покинули територію України 20.06.2020 р. які прямують в США, одна 10 кг, друга 4 кг, за пересилку були заплачені великі кошти в районі 4000 тис грн. Звоню через день на гарячу лінію а вони не знають де зараз знахотяться посилки, це що виходить шо цілий літак в транзиті пропав????

Що за хамське відношення, таке враження шо ніхто на Укрпошті не працює!!!! Хто буде нести відповідальність та невчасну доставку???? В посилках знахотяться цукерки для дітей , шо з ними буде коли їх доставлять, боюсь навіть подумати!!!! Укрпошта прийміть якісь міри в своїй роботі!!!!!!” – публікує слова нашої гості “Електронна книга скарг України”.

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!