сердита мережа“Солідна компанія, а одні мінуси”: користувачі Київстару знову скаржаться

Користувачі “Київстару” продовжують скаржитись на якість роботи оператора та обурюються, що вирішити питання технічного характеру неможливо.

Скарга:

“Відсутній інтернет, але компанія Київстар не повідомила своїх абонентів, поки самі люди не стали обурюватися, мають бути відшкодування за понесені моральні та матеріальні збитки. Адже якщо не заплатиш – послугу не надають, то чому дозволяють собі користуватися коштами, коли не надається послуга. Поховалися від людей – із сайту викидає, чат не працює, по телефону не дозвонитися. Це низько!!!!!” – публікує слова Галини  “Електронна книга скарг України”.

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!