сердита мережаПеревізник ФОП “Ярмола А.Г.” не повернув пасажирам кошти за поїздку, яка не відбулась

Пасажири маршрутного таксі, які придбали білети на “Рівне-Одеса”, не були доставлені в пункт призначення через несправність транспорту. Проте гроші за білети так ніхто і не повернув.

Скарга:

“Перевізник ФОП “Ярмола А.Г.” не добросовісний перевізник!!!!! Білети Рівне-Одеса на 15.07.2020р. цього перевізника були викуплені в касі партнері АТ Авто-Тур. За декілька годин до посадки на рейс Буковель-Затока перевізник ФОП “Ярмола А.Г.”, з номеру телефону перевізника ,який вказаний на білеті надійшов дзвінок про те,що автобус оламався в дорозі і посадка не відбудеться в Рівному, і що всі питання вирішать на наступний день. Наступного дня на даний номер не можливо дотелефонуватися і ніякого вирішення проблеми. Агенство в якому викуплялися білети теж тільки розводить руками, і не можуть нічого вияснити і повернути кошти за білети , поїдки що не відбулася!!!!” – публікує слова Вікторії Романюк “Електронна книга скарг України”.

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!