сердита мережаНова Пошта наживається на клієнтах, вказуючи невірну фактичну масу посилки

Нова Пошта надає клієнтам повний спектр логістичних, та пов’язаних з ними, послуг. Однак не всіх задовільняє їх якість. Саме таку думку висловила жителька Миколаєва.

Ось її скарга:

“Отделение НП 12, город Николаев. Несколько раз столкнулась с тем, что посылки величиной со спичечный коробок сотрудник оценивает не по минималке, а, к примеру, в 51 грн. Пару раз заметила это уже дома, когда выбрасывала чек. В след.раз обратила внимание на это в отделении. Сотрудник, не извинившись, просто изменила данные на корректные, и сразу стало 40 грн. И второе. В этом отделении практически никогда нет бесплатных пакетов. Естественно, приходится платить за пакет/коробку/пленку. Судя по тому, что в других отделениях города пакеты есть всегда, это прихоть рук-ва именно этого отделения.” – публікує слова нашої гості “Електронна книга скарг України”.

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!