сердита мережаФокстрот: під гарною картинкою криється справжній мотлох та головний біль для покупця

Покупка телевізора у магазині “Фокстрот” закінчилась для клієнтки справжнім головним болем, купою витраченого часу та грошей. Жінка запевняє, що магазин продає лише гарну “обгортку”, а всередині криється справжній мотлох, який з усії боків намагаються “впихнути” людям.

Ось її скарга:

“Просто красивая картинка, не больше и Ваша головная боль. Стала “счастливыми” клиентом магазина Фокстрот, приобрела хлам под названием – телевизор марки KIVI. С первого дня возникли проблемы с установкой учётной записи, при просмотре любого приложение через 3-10 мин выкидывало на главный экран, служба поддержки на морозе, в течение 3 дней дозвониться не смогла, на официальном сайте скачала обновление по серийному номеру телевизора, и о Чудо – зелёный экран, ни на что не реагирует.

Обратилась в магазин, забрали на диагностику, возврат денег делать отказались, вообщем почти месяц моих ожиданий, пришёл телевизор, уже с обновленным По, но также тормоз, всё висит и выбрасывает на главный экран, снова отправили в сервис. При доставке на магазин акт о проведении работ потеряли, думаю специально, прислали скан, но с таким обратиться в защиту прав не реально, заказала оригинал. Терпения хватит, не такой дорогой телевизор, дело принципа.” – публікує слова Вікторії “Електронна книга скарг України”.

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!