сердита мережаУ харківському АТБ забули про карантин, санітарію та дезінфекцію

Адміністрація магазину не дбає про безпеку своїх покупців та не дотримується карантинних заходів. Місцеві мешканці вважають, що торгова мережа зацікавлена лише у великій виручці.

Скарга:

“Людей без масок без перешкод вільно пускать до АТБ по всьому Харкову, вони спокійно ходять тісними магазинами, дихають на відриті овочі-фрукти, і лише на кассі їм пропонують купити маску, якщо ті відмовляються, то їх не обслуговують. Це не додерження правил карантину, а лише такий спосіб збільшити продажі????!!!!!

І продавці, і 90 % покупців ходять в масках, що закривають лише рот. На зауваження касиру надягнути маску як слід, касир грубо відмовив і запропонував відмовитись мені від покупки, якщо мене щось не задовільняє. Перчатки касир не дезінфікує ні разу між покупцями, віруси та бактерії з брудних перчаток передаються від однієї людини до сотої.” – публікує слова Тетяни “Електронна книга скарг України”.

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!