Всі скаргиТовари та послугиЖінці не повертають гроші за бракований товар

Найпопулярніші записи

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка. Жінка переконує, що їй не повернули гроші за неякісний товар та відмовили у наданні книги скарг та пропозицій, тому просить допомоги у вирішенні проблеми.

Ось її лист:

Контакти для журналістів: 

“26/03/2016р. я придбала готову штору з ниток в упаковці у СПД Куціль Надії Ярославівни (Універмаг “Львів” етаж Тканини, магазин №9 за адресою : м.Львів, вул Кн.Ольги, 106). Так як штора виявилась бракованою (нитки з камінчиками були сильно заплутаними), я вирішила її повернути, одразу на наступний день в магазин, але СПД Куціль Н.Я. відмовилась її прийняти. Крім того, некорректно і по-хамськи себе поводила.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Співвласника позбавили прав на будинок

На прохання надати книгу відгуків та пропозицій відповіла, що її в неї немає. У зв’язку із тим, що СПД Куціль Н.Я. порушено мое право як споживача на належну якість продукції, так і  законодавство України щодо вимоги мати прошиту та зареєстровану Книгу відгуків та пропозицій і надання її при першій вимозі, прошу прийняти міри щодо усунення вищевказаних порушень СПД Коціль Н.Я. та повернення коштів за неналежний товар.”

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК