Всі скаргиТовари та послугиХто поверне гроші за товар з дефектами?

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка Олександра, вона стверджує, що зіткнулася з неправомірним використанням ділової репутації.

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“8 грудня 2017 року на інтернет-сторінці  магазину головних уборів я придбала шапку вартістю 190 грн. Шапка прибула з дефектами. Згідно зі ст. 9 Закону України “Про захист прав споживачів”, я попросила продавця повернути мені кошти, відповідно, після мого зворотнього відправлення у вигляді наданого товару.

Продавець відповіла мені, що такий дефект наявний в усіх шапках, і це нормально. Звичайно, про обмін не могло бути й мови. На моє повторне прохання про повернення коштів, продавець знову відмовила. За її словами шапка – річ індивідуальна, і поверненню не підлягає, не дивлячись на той факт, що в правилах магизину цей пункт зовсім не прописаний.

Згідно постанови Кабміну від 19 березня 1994р №216 “Про реалізацію окремих положень Закону України “Про захист прав споживачів” шапка не відноситься до переліку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню). Відповідно,  я маю повне право на повернення товару і отримання своїх коштів назад. Прохання розглянути скаргу, або хоча б опублікувати її, щоб застерегти інших”, – написала наша читачка Олександра.

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!