Всі скаргиТовари та послугиВ столичному Епіцентрі не змогли знайти продукцію, тримаючи покупця дві години “в заручниках”

Найпопулярніші записи

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Антон, який скаржиться на відому мережу магазинів, в якій йому не змогли за дві години часу продати потрібний йому бойлер. 

ОСЬ ЙОГО СКАРГА:

“Відвідав магазин “Епіцентр” в Києві, вул. Берковецька, 6-B з метою придбати бойлер. З 18:10 до 19:00. Хлопчина-продавець протягом 1 години 40 хвилин розповідав, що шукає потрібну модель по всьому магазину, але за цей час так її і не знайшов, хоча, як він казав, по базі їх було в наявності 9 шт.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “ШАХРАЇ ВИМАНИЛИ ФОТО ДОКУМЕНТІВ КИЯНКИ І ВЛАШТУВАЛИ НАХАБНУ СХЕМУ ЗДИРАСТВА НА OLX ТА КРЕДИТНУ В БАНКАХ

Звернувся до жінки-адміністратора відділу “Сантехніка” з цього приводу, на що вона відповіла: “Єто нормально єслі ищут товар на протяжении одного часа”.

Спробував викликати чергового комерційного директора. Охоронник, який його викликав по телефону, сказав що той зайнятий і підійти не може. В результаті витратив майже 2 години часу, нерви на спілкування з некваліфікованим і байдужим персоналом та поїхав не придбавши нічого!”, – написав він.

 

 

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК