Всі скаргиТовари та послугиВ Новій Пошті загубилася посилка через працівника. Відшкодування не дочекатися

До “ЕКСУ” написав наш читач Валерій, який скаржиться на працівників відомої компанії “Нова Пошта”. Його обманули, тому що не надали вичерпної інформації про ті речі, які заборонено пересилати. 

“18 жовтня мною була написана скарга на Нова Пошта № 292, в звязку з тим, що працівник, який приймав міжнародне відправлення, не повідомив, що у моєму відправленні були “заборонені” речі, а саме цукерки 200гр.

До теперішнього часу компанія не відшкодувала сумму сплаченої доставки, а саме 730,00 грн.

На мої звернення на гарячу лінію Нова Пошта, протягом місяця, дати відповідь – коли будуть повернуті кошти, ніхто не реагує. Прошу вас втрутитись та допомогти з вирішенням питання. Дякую”, – написав він.

 

 

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!