Всі скаргиЖКГВ Києві залишається ряд будинків, які до сьогодні не отримали гаряче водопостачання

Найпопулярніші записи

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Вікторя, яка скаржиться на відсутність гарячого водопостачання. На секундочку, вже середина листопада! 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Скарга на роботу ЖКГ-111, Голосіївський район м. Київ .

Станом на 12.11.18 року в нашому будинку, що по вул. Китаївська буд. 14/16 відсутне опалення та гаряче водопостачання!!!
З початку опалювального сезону 20.10.18 року мещканці будинку звертаються в 1557,1551 ,НКРЕП, начальнику УЖГ Голосіївського району , ЦОК Голосіївського району .
Начальник ЖКГ-111 Авілова А.П. не реагує на скарги, всі заявки закриваються, як виконані. Є всі скріншоти, та відповіді з 1551.

У нашому будинку, за адресою Київ, вул. Китаївська, 14-16 кв. 85, по документам Київтеплоенерго опалювальний період розпочався з 20.10.2018 , але в квартирі всі батареї холодні. До 30.10.2018 диспечерська лінія 044 290 92 84 (виділена лінія з питань опалення) ЖЕО-2111 скарги не приймала. Звернення на 1557 закривають, як виконані, але батареї залишаються холодними не тільки у нас у квартирі, а у всьому другому блоку будинку, у якому ми проживаємо.

Проблема не вирішена, станом на 12.11.2018 року батареї холодні.

31.10.2018. я звернулась до начальника районного відділення Києвтеплоенерго в Голосіївському районі, Тимошенко Олександра Анатолійовича, на що він повідомив, що котельня запущена і працює у режимі постачання гарячої води та опалення з 20.10.2018 і сплачувати за опалення ми повинні із цієї дати. Це підтвердила майстер участку Новікова Наталія.
Також, сьогодні 31.10.2018 року я звернулась до начальнику ЖЕК 2111 Авиловій А.П., яка повідомила, що до 29.10.2018 котельня не працювала у режимі опалення, бо був зломаний насос, що підсилює тиск для подачі гарячої води у систему опалення. Саме тому ЖЕК не в змозі зробити стравлення повітря із системи та запустити опалення у нашому будинку. Також повідомила, що стан котельні незадовільний, що може призвезти до відсутності гарячого водопостачання та опалення цієї зими.

2. Гаряче водопостачання не належної якості , температура води не більше 30 градусів, ледь тепла, а тарифи по максимальній ціні. Про що теж є відповідні звернення, на які немає реакціі.
Я, разом із мешканцямі будинку постійно звертаємось на гарячу лінію 1588 «Київтеплоенерго» та до Центральної Диспетчерської Служби з питань ЖКГ та 1551 , 1557 та за телефоном диспечерська лінія 044 290 92 84, але нажаль проблема не вирішується. В будинку автономна котельна , яка знаходиться на балансі «Київтеплоенерго» .
Також ми, мешканці будинку, підписали колективний акт-претензію про відсутність опалення у будинку з 20.10.2018 по 31.10.2018 та завтра, 1 листопада подамо його у ЦОК за адресою просп. Науки, 11.

Прошу розглянути скаргу та допомогти у вирішенні таких питань:
1) запуску опалення по вул. Китаївська 14-16
2) подачі гарячого постачання належної температури
3) можливості підключення нашого будинку до централізованого міського опалення у звязку із аварійним станом автономної котельні, яка забезпечує гарячою водою та опаленням тільки наш будинок.
01.11.18 мешканці будинку:
Почуприн І.В. , кв.100
Крупник Т.М., кВ.99
Семенюк Г.П. кВ.103
Байков В.П. кВ.93
Швец І.В. кВ.101”, – написала вона.

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК