До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Вікторя, яка скаржиться на відсутність гарячого водопостачання. На секундочку, вже середина листопада!
ОСЬ ЇЇ СКАРГА:
“Скарга на роботу ЖКГ-111, Голосіївський район м. Київ .
Станом на 12.11.18 року в нашому будинку, що по вул. Китаївська буд. 14/16 відсутне опалення та гаряче водопостачання!!!
З початку опалювального сезону 20.10.18 року мещканці будинку звертаються в 1557,1551 ,НКРЕП, начальнику УЖГ Голосіївського району , ЦОК Голосіївського району .
Начальник ЖКГ-111 Авілова А.П. не реагує на скарги, всі заявки закриваються, як виконані. Є всі скріншоти, та відповіді з 1551.
У нашому будинку, за адресою Київ, вул. Китаївська, 14-16 кв. 85, по документам Київтеплоенерго опалювальний період розпочався з 20.10.2018 , але в квартирі всі батареї холодні. До 30.10.2018 диспечерська лінія 044 290 92 84 (виділена лінія з питань опалення) ЖЕО-2111 скарги не приймала. Звернення на 1557 закривають, як виконані, але батареї залишаються холодними не тільки у нас у квартирі, а у всьому другому блоку будинку, у якому ми проживаємо.
Проблема не вирішена, станом на 12.11.2018 року батареї холодні.
31.10.2018. я звернулась до начальника районного відділення Києвтеплоенерго в Голосіївському районі, Тимошенко Олександра Анатолійовича, на що він повідомив, що котельня запущена і працює у режимі постачання гарячої води та опалення з 20.10.2018 і сплачувати за опалення ми повинні із цієї дати. Це підтвердила майстер участку Новікова Наталія.
Також, сьогодні 31.10.2018 року я звернулась до начальнику ЖЕК 2111 Авиловій А.П., яка повідомила, що до 29.10.2018 котельня не працювала у режимі опалення, бо був зломаний насос, що підсилює тиск для подачі гарячої води у систему опалення. Саме тому ЖЕК не в змозі зробити стравлення повітря із системи та запустити опалення у нашому будинку. Також повідомила, що стан котельні незадовільний, що може призвезти до відсутності гарячого водопостачання та опалення цієї зими.
2. Гаряче водопостачання не належної якості , температура води не більше 30 градусів, ледь тепла, а тарифи по максимальній ціні. Про що теж є відповідні звернення, на які немає реакціі.
Я, разом із мешканцямі будинку постійно звертаємось на гарячу лінію 1588 «Київтеплоенерго» та до Центральної Диспетчерської Служби з питань ЖКГ та 1551 , 1557 та за телефоном диспечерська лінія 044 290 92 84, але нажаль проблема не вирішується. В будинку автономна котельна , яка знаходиться на балансі «Київтеплоенерго» .
Також ми, мешканці будинку, підписали колективний акт-претензію про відсутність опалення у будинку з 20.10.2018 по 31.10.2018 та завтра, 1 листопада подамо його у ЦОК за адресою просп. Науки, 11.
Прошу розглянути скаргу та допомогти у вирішенні таких питань:
1) запуску опалення по вул. Китаївська 14-16
2) подачі гарячого постачання належної температури
3) можливості підключення нашого будинку до централізованого міського опалення у звязку із аварійним станом автономної котельні, яка забезпечує гарячою водою та опаленням тільки наш будинок.
01.11.18 мешканці будинку:
Почуприн І.В. , кв.100
Крупник Т.М., кВ.99
Семенюк Г.П. кВ.103
Байков В.П. кВ.93
Швец І.В. кВ.101”, – написала вона.

Опубліковано: "ЕКСУ"
"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!