Всі скаргиЖКГУ Харкові сім’я півроку живе без гарячої води. Комунальникам байдуже

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Лариса, яка скаржиться на умови, які для неї створили комунальники. 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Вже не знаю, кому писати та телефонувати. Півроку намагаюся вирішити проблему з постачанням гарячої води в будинках по вул.Курчатова/4,6 та Братиславської 36/2. Якби не лічильники, можливо, мовчали б. З травня місяця в наших будинках відсутня гаряча вода. Тобто, вона є, але повинна з крану литися 30-45 хвилин, щоб прогрітись.Навіть напору немає. На наші скарги та питання голова правління ЖБК(будинки кооперативні) відповіла, що ремонтують насос. Але півроку!!! А за лічильниками потрібно платити великі суми, адже ми отримаємо в три рази перевищені перевитрати води. Я вже не мрію про те, щоб нам зробили перерахунок за повітря! Викликали навіть комісію, але ніхто не прийшов. Допоможіть, будь ласка, ми живемо в європейській столиці,а в ній ніхто ні за що не відповідає, на жаль. Дякую!”, – написала вона.

 

 

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!