ІншеВсі скаргиТовари та послугиУ магазині ВелМарт відмовилися обміняти порвані капці

Покупцям магазину ВелМарт відмовилися обміняти капці, які порвалися на 10 день після купівлі. Як розповів “Електронній книзі скарг України” Микола, його дружина в магазині придбала капці, які порвалися на пятках. Вони звернулися до адміністрації магазину, проте там затягували час, а згодом відмовилися обмінювати товар. Микола вважає, що магазин ВелМарт порушує ст. 6, 15 Закону України “Про захист прав споживачів”.

Ось його скарга:

– Жінка купила тапочки, які порвались на пятках за 10 днів. Звернулась в магазин сказали приносьте обміняємо, коли принесла умисно затягнули час, щоб з моменту купівлі минуло 15 днів – хоч чек і підписали, що звернулась раніше – але не було адміністратора. Коли я підійщов до адміністратора – вона сказала обмінювати не буде бо по тапочках видно, що ними користувались більше 1 разу – так відповіла адміністратор ВелМарту Зуєва!!! Швидше за це ніякого вирішення не буде – бо зараз на звичайних споживачів всі забили і держава і тим паче підприємці нема ніякого вже контролю. – написав Микола Чернишов.

Контактний номер телефону: +380967578792

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!