Всі скаргиТовари та послугиУ Львові крупний інтернет-провайдер не виконує свої зобов`язання

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Марія, яка скаржиться на якість послуг її провайдера. Але не хоче просто піти від них, хоче, щоб ті понесли таку ж моральну травму, як і вона. 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Хотілось би поскаржитись на якість послуг провайдера Лінком у Львові. Зв`язок поганої якості, кожні півроку пропадає й дуже важко отримати якісну тех.підтримку.

На гарячу лінію дозвонитись дуже важко, оператори наглі. Майстри не рахуються з вашим часом, домовитись на конкретну годину неможливо. Пропав нещодавно інтернет, не могла 2 тиждня домовитись з майстром (гроші завжди за інтернет плачу вперед), потім нарешті домовились, він прийшов, налаштував аби як роутер, не перевірив швидкість стяг 100 грн з мене й пішов.

Як він вже пішов  – то помітила, що інтернет працює з дуже низькою швидкістю. Часу їхати до них на офіс, скандалити не маю, так як працюю в тій годині, що й вони, на гарячу лінію звертатись немає сенсу.

Загалом просто кидають на гроші й не надають якісні послуги згідно договору. Обідно й хочеться не тільки перейти до іншого провайдера, але й провчити цю шахрайську контору за потрачені дарма час, гроші й нерви”, – написала вона.

 

 

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК