Всі скаргиТранспортСхема “швидкого” вильоту в аеропорті Бориспіль

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка Олена, вона скаржиться на якість роботу аеропорту Бориспіль.

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Доброго дня! Пишу вам із міста Запоріжжя.
29.01.2018 в аеропорті Бориспіль у літаку та в автобусі, що мав довезти людей до літака (рейс Київ-Запоріжжя PS-085) знаходилися пасажири, яких компанія МАУ “маринувала” майже добу, розповідяючи
казки про те, що нібито у Запоріжжі сніг та дощ, через що літак не може вилитіти.

У Запоріжжі не було ані дощу, ані снігу!!!! Рейс Київ-Запоріжжя, що мав вилітіи 28 січня о 10.15 ранку взагалі відмінили, людей переєстрували на літак, який постійно тепер затримують. І це компанія, що позиціонує
себе як міжнародна? Це обличча України?,” – написала наша читачка Олена.

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!