Всі скаргиГоловнеЖКГ“Ставляться як до скота”. Харків`янка відповіла місцевим чиновникам, що не увімкнули гарячу воду

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Марія, яка скаржиться на бюрократів, що не можуть відповісти чесно, в чому причина відсутності гарячого водопостачання? 

“З квітня 2018 по сьогоднішній час у будинку за адресою: м.Харків, пр.Людвіга Свободи, 58 відсутня горяча вода та опалення. На запити до відповідальних інстанцій кожного разу отримуємо різні відповіді, що уводять в оману очикування жильців.

Натомість, на звернення з проханням провести роботи по ліквідації недоліків системи опалення, отримали відповідь, що усе знаходиться у робочому стані, і опалення буде за графіком.

Зазначимо, що відповідь від державної структури надали російською мовою…

Теперь вже відповіді почалися з формулюванням: “ЛІКВІДАЦІЯ АВАРІЙНИХ СИТУАЦІЙ, ЧЕКАЙТЕ”.

Тарифи на послуги підіймають, а ставлення до людей, як до скота! Увесь будинок хворіє на респіраторні захворювання, що моє ще статися, щоб теплові мережі та адміністрація звернули увагу та ліквідували проблеми? Чому роботи ведуться не влітку, коли це має бути, а у разгар опалювального періоду?”, – написала вона.

 

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!