Всі скаргиГоловнеТовари та послугиСomfy продав несправний холодильник, а потім клеїть дурня із довірливого клієнта

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Ірина, яка скаржиться на відому мережу магазинів Сomfy, які порушили “Права споживача” і при цьому ставляться з невагою до свого клієнта, який хоче, щоб вони виконувалися.

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

“01.03.2019 р. через інтернет-магазин comfy.ua замовила холодильник марки Vestfrost CNF289W, який мені було доставлено додому 02.03.2019 р. Договір купівлі-продажу було підписано мною вдома. Це підтверджується видатковою накладною №5299744 (додаток 1). Ввімкнути холодильник та перевірити як він працює я не могла, оскільки згідно інструкції з використання після транспортування холодильник вмикати не можна. Ввімкнула я його наступного дня. Холодильник працював майже постійно дуже гучно протягом двох діб.

Його роботу було чути у сусідній кімнаті поруч з кухнею при відкритих дверях. Цей шум завдавав шкоду моєму здоров’ю. Потім почав вимикатись частіше, проте все одно працював дуже гучно. Вважаючи, що товар є неякісний я вирішила його повернути. Згідно ст.12 п. 5 У разі розірвання договору, укладеного поза торговельними або офісними приміщеннями, споживач повинен повідомити продавця (виконавця) про місце, де продукція може бути повернена. Будь-які витрати, пов’язані з поверненням продукції, покладаються на продавця (виконавця). Продавець (виконавець) повинен відшкодувати витрати споживача у зв’язку з поверненням продукції. Я зателефонувала на гарячу лінію ТзОВ «КомфіТрейд» та повідомила про бажання розірвати договір. Продавець відмовився приїхати на вказане мною місце та забирати товар, а також оплати витрачені мною кошти на перевезення в розмірі 700 грн.

У магазині мені було спочатку відмовлено у поверненні товару у зв’язку з знайденням залишків їжі у холодильнику. Я завантажувала продукти на певний час, щоб перевірити роботу морозильної камери. При огляді холодильник працівниками не вмикався і не перевірялась його робота. Мною була написана заява на повернення 11.03.2019 р (додаток 2). Проте мені було відмовлено (додаток 3). У відмові було рекомендовано здійснити гарантійний ремонт холодильника, для цього звернувшись з відповідною заявою у сервісний центр або у магазин «Комфі». Заяву про ремонт холодильника протягом 14 днів (додаток 4) я занесла до магазину «Комфі» , що знаходиться за адресою м. Львів, вул. Виговського, 100 ще 07 квітня. На час заяви холодильник знаходився в даному магазині. Під час приймання заяви на ремонт працівник не перевіряв у моїй присутності товар взагалі і не визначав наявність недоліку, що він повинен був зробити згідно п.30 Постанови КМУ №506 «Порядок гарантійного ремонту та гарантійної заміни технічно складних побутових товарів». 10 травня 2019 р. до мене рекомендованим листом прийшла відмова ТзОВ «Комфі Трейд» у гарантійному ремонті (додаток 5) . Згідно п. 8 КМУ №506 в експлуатаційному документі зазначено виробника і підприємство, яке виконує його фунції щодо виконання вимог споживача, а також проводить гарантійний ремонт. В експлуатаційному документі до холодильника зазначено лише сервісний центр виробника «Vestfrost». Окрім того у своїй відмові розірвати договір купівлі-продажу (додаток 3) ТзОВ «Комфі Трейд» зазначено, що встановити наявність і причину виникнення недоліку мають право лише працівники сервісного центру.

У відмові проведення гарантійного ремонту не заначено жодних показників контрольно-вимірювальний приладів які б визначили рівень шуму при роботі холодильника.

Вважаю, що представник ТзОВ «Комфі Трейд» грубо порушив мої права , зокрема ст.12 п.5, ст.14 п.1, ст.12 п.6. ЗУ «про захист прав споживачів» а також ст.8 п.5., п.9.

Прошу:

  1. Захистити мої права споживача, вжити заходів впливу до посадових осіб магазину ТзОВ «Комфі Трейд» щодо усунення порушення моїх прав та повернути мені кошти за придбаний товар у розмірі 9499 грн.
  2. Змусити ТзОВ «Комфі Трейди» повернути витрачені мною кошти на доставку холодильника з моєї адреси (м. Львів, вул. Роксоляни, 31/99) у магазин
  3. Притягнути до відповідальності винних посадових осіб магазину ТзОВ «Комфі Трейд» за порушення прав споживача.
  4. Про розгляд скарги та вжиті до порушника заходи впливу прошу повідомити мене письмово.

 

Додаток 1. Копія видаткової накладної №5299744 від 02.03.2019р.

Додаток 2. Заява про розірвання договору купівлі-продажу.

Додаток 3. Відмова ТзОВ «Комфі-Трейд» (вих. №5608 п-03/07 від 26.03.2019р.)

Додаток 4. Заява на ремонт холодильника від 7.04.2019 р.

Додаток 5. Відмова у гарантійному ремонті (вих. №6004 п-03/07 від 02.05.2019р.)

30.04.2019 р.                                                                                              Луць І.Б.

 

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!