Всі скаргиГоловнеТранспортПравила виживання в столичній маршрутці або історія про рейс №401

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Ірина, яка скаржиться на водія маршрутки, який нехтував правилами дорожнього руху. 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“13.03.2018, десь з 9:00 до 9:20, прямуючи із зупинки вул. Героїв Севастополя до зупинки пл.Севастопольська, я зіштовхнулась з проблемою хамського відношення водія маршрутного таксі: маршрут-№401 номери АА 0264 РK (автобус Богдан).

Водій відчиняв двері маршрутки на ходу, повністю не зупинившись на зупинці, а також зачиняв двері вже після того, як від’їхав з зупинки, таким чином, що пасажири (які вщент заполонили маршрутку) мало не вилітали із салону маршрутки на проїжджу частину.

На зауваження зроблене мною, а також прохання відчиняти двері, коли маршрутка повністю зупиниться, водій почав кричати та привселюдно принижувати мене використовуючи слова виключно нецензурної лексики.

Свої дії по відчиненню та закриванню дверей на ходу мотивував тим, що він спішить, і так буде швидше, адже якщо він буде чекати поки закриються двері, то він запізниться і ми будемо довго їхати, нехтуючи при цього всіма правилами перевезення пасажирів, а також їхнім життям та здоров’ям.

Окрім цього, водій порушував правила дорожнього руху, ”підрізаючи” мало не кожну автівку, задля обгону інших маршруток та автобусів на своєму шляху, щоб отримати найбільшу можливу кількість пасажирів, створював неймовірно різкі маневри, стартування та гальмував, через які, пасажири майже падали в салоні марштурки.

Виїжджав в (третю) крайню ліву смугу, при наявності виділеної смуги для громадського транспорту; не видавав білети; по-хамськи ставився до усіх пасажирів, матюкався в присутності дітей в салоні, відверто нехтував життям та здоров’ям пасажирів.

В марштурці не було жодної інформації про перевізника, та куди звертатись зі скаргами. Водій не відповів на питання про перевізника, агрументуючи це тим, що працює на маршруті перший день і не знає, що це за перевізник і на кого він працює.

Прикріпляю фото білета, який водій видав на на мою вимогу, а також відео, яке знімав один з пасажирів. Прошу прийняти міри по відношенню до даного перевізника, а також надати відповідь проведених робіт. З повагою”, – написала вона.

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!