Всі скаргиДержавні органиПрацівники оновленого Ощадбанку в Іллінці вирішують власні питання на робочому місці

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Катерина, яка скаржиться на поганий сервіс державного банку. 

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Працівник Ощадбанку Еліна Володимирівна Мельник в м. Іллінці на своєму робочому місці вирішує особисті питання і затримує чергу, абсолютно відсутня будь-яка ділова етика до споживача, хамство під час оформлення пенсійної картки.

Я оформляла з татом пенсійну картку під час цього мене відкрито виганяла з приміщення банку.

Не відкривала в вашому банку картку і не буду, і радити не буду, тому що таке ставлення до клієнтів не припустиме. Навчіть спілкуватись їх так, як має спілкуватись банківський працівник”, – написала вона.

 

 

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!