Всі скаргиТовари та послуги“Нова пошта” в Харкові обікрала клієнтку

Найпопулярніші записи

До «Електронної книги скарг України» написала наша читачка Галина, вона скаржиться на якість обслуговування відділення № 32 “Нової пошти” у місті Харків.

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Сьомого грудня 2017 року у відділенні “Нової почшти” м. Харкова мною було отримане поштове відправлення. Впевнившись, що з моїм вантажем все добре, я підійшла до працівника відділення аби заплатити за нього. Сума до сплати становила 5950 гривень. Оплата була здійснена шляхом зняття коштів з моєї особистої картки “ПриватБанку”. На жаль, після проведення всіх потрібних грошових операцій, касир повідомила мене про те, що оплата була здійснена двічі. Відповідно, з моєї картки було знято не 5950 грн, а 11900 грн!!! На мої скарги стосовно повернення коштів, касир відповіла, що це не її провина, і мені потрібно звернутися у відділення “ПриватБанку”. Після цього я написала скаргу на поштове відділення.

Восьмого грудня я зателефонувала на гарячу лінію “Нової пошти” аби дізнатися коли мені повернуть заборговану суму. Натомість отримала відповідь, що жодної скарги до моєї декларації не прикріплено. Але через добу, все-таки, скарга була прикріплена. Мене повідомили про те, що кошти повинні повернути протягом тридцяти календарних днів.

Час іде… Ніяких дій для повернення моїх коштів відділення “Нової пошти” не здійснює. Обурює те, що ні старший касир, ні заввіділення не бажають розмовляти зі мною. Провини своєї вони не визнають.

У відділенні “ПриватБанку” я також написала заяву для повернення коштів.

Коли я отримаю свої гроші? І хто буде нести відповідальність за халатність працівників “Нової пошти?”, – написала наша читачка Галина.

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК