Всі скаргиТовари та послуги«Немало людей надурили»: тернополянка розповіла, як їй надіслали несправний телефон

Жителька Тернополя замовила iPhone в інтернет-магазині. Однак він виявився несправним. На дзвінки відправник не відповідав. Жінка каже: магазин знаходиться у Києві.

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Я проживаю в м. Тернополі. Замовила 30.01.2019 р. через інтернет-магазин Prom iPhone 8 plus, який виявився неякісним.

Подзвонила до менеджера, який мене спитав, що я з ним зробила.

1.02.2019 р. я забрала з Нової пошти, у цей день він працював, але як було сказано по характеристиці тел., багато функцій не працювало. 2.02 2019 р. зранку телефон не працював. Менеджер сказав, щоб я подзвонила до відправника, що я і зробила, але телефон був вимкнутий. Я декілька разів намагалась додзвонитись до менеджера, він не відповідав.

Як виявилось по відгуках, таких, як я, немало надурили.

Адреса офісу, які надіслали неякісний товар: м. Київ, Столичне шосе, 103, офіс 601. Чеки я зберігаю”, – написала наша читачка Лариса Бурда до “Електронної книги скарг України“.

 

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!