“Звертаюся до Вас зі скаргою на бездіяльність юридичного відділу Новой Пошти.
01.04.2016 я відправляв посилку, а саме задній лівий стоп від автомобіля, який був цілий. У відділені Новой Пошти в с.Білогородка по вул.Калініна 2, де його відповідно до умов було запаковано та позначено, що “крихке”, отримувач отримав вже пошкоджений товар, а саме з відламаним кутом. Це неподобство зафіксував мені на фото, що він дійсно пошкоджений, та відмовився і склав акт декларації, після чого я прийшов на відділеня Новой Пошти, щоб оглянути посилку і написати притензію.
Але там помітив, що мій стоп – склеїний червоним скотчем, а саме відламаний кусочок був преклеїним скотчем!
Це все зафіксовано на фото (фото додается). Після моїх дзвінків на гарячу лінію та на мої письмові притензії про відшкодування вартості запчастини – мені передзвонили з юридичного відділу та запропонували 300грн на картку лояльності – начебто таким чином відшкодувати збиток. Сума була задеклорована 1560гр, на що я не згоден і відмовився.
Вже минув місяць ніхто ніяких дій не приймає, на мої дзвінки на гарячу лінію говорять, що мені зателефонують з юридичного відділу – чекайте.
Прошу Вас розібратися в даній ситуації, так як дій ніхто ніяких не приймає в загалі.
З повагою Домбровський Богдан Анатолійович. Киевська обл. Киево-Святошинський р-н с.Білогородка”
Контакт для журналістів:

Опубліковано: "ЕКСУ"
"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!