ІншеВсі скаргиТовари та послугиМагазин “Алло” приховує недоліки своїх товарів

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Лариса, яка стверджує, що магазин “Алло” приховує недоліки своїх товарів, відмовляючись ставити до відома клієнтів.

“Добрий день! 08.06.2016р. звернулася вдруге в магазин “АЛЛО” із заявою здати телефон на ремонт. При оформленні акту прийому телефону на ремонт виявила, що в даному акті неописані всі недоліки мобільного телефону та неправильно вказана сума товару. Працівники магазину відмовилися все це показувати, мотивуючи тим, що там все добре. На основі такої ситуації я змушена була визвати поліцію. В результаті чого я у відділку поліції написала заяву. Дайте будь-ласка відповідь, які подальші мої дії!? Наперед дякую.”

Контакт для журналістів:

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!