Всі скаргиТовари та послугиЛьвівський Інтертоп продав браковане взуття і відхрестився від покупця

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Надія, яка скаржиться на відому мережу магазинів Інтертоп, що не хочуть йти на зустріч споживачу, який за Законом, впевнений, правий. 

ОСЬ ЇЇ ЛИСТ:

“Вибачте, що змушена вам розповісти свою історію, оскільки розуміння у відомій торговельній мережі взуття “ІНТЕРТОП” не знайшла. Сподіваюсь, поки що:)

Отож, 21 листопада 2017 року я придбала в ІНТЕРТОПІ-2 у Львові, у ТЦ “КІНГ КРОС”, зимові замшеві чорні черевики TAMARIS на товстій сіруватій гумовій підошві. Почала їх носити лише в лютому, відколи прийшли морози та випав сніг.

19 березня підошва на правому черевику в зоні п’ятки трісла, носити неможливо, протікає. Догляд за черевиками був належний, тому не вважаю себе винною в тому, що підошва тріснула.

То ж і хочу повернути це взуття виробнику, у даному випадку фірмі TAMARIS. Адже вироби фірми TAMARIS до цього часу мене не підводили, це справді зручне та надійне взуття. Чек про покупку та коробка збереглися. Однак на “гарячій лінії” Інтертопу відповідь оператора щодо моєї ситуації була вкрай некомпетентна. Оператор прочитала мені відому інформацію, котра видруковану на чеку — “гарантійний термін 30 днів”, навіть не згадавши про таке загальноприйняте поняття, як гарантійний термін сезону.

Для зимового взуття він розпочинається 15 листопада і триває до 15 березня. Та у зв’язку із зміщенням сезону ця зима ще триває. Ту саму інформацію мені озвучив 21 березня представник магазину, у якому я здійснила покупку.

Вважаю, як покупець я маю повне право на заміну цього взуття, купівлю іншого на цю суму або повернення коштів. Хоча б тому, що:

  1. Обмеження гарантійного терміну до 30 днів з дня покупки в цій мережі не є прийнятним для будь-якого сезонного взуття;
  2. Солідна торгова мережа ніяк не співпрацює в цьому плані з фірмою-виробником взуття, у даному випадку з концерном “WORTMANN”, до якого належить бренд TAMARIS

Тому залишаю за собою право відстоювати свої інтереси як споживача всіма законними та доступними засобами”, – написала вона.

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!