ІншеВсі скаргиГоловнеТовари та послуги«Красти – погано, їх цьому не вчили»: «Київстар» знімає з клієнтів гроші не за тарифами

Компанія «Київстар» за хвилину розмови зняла з клієнтки суму в кілька разів більшу, ніж передбачає тариф. Зв`язатися з оператором жінка не змогла, оскільки на всіх номерах підтримки – лише автовідповідач.

ОСЬ ТЕКСТ СКАРГИ:

«Компания «Киевстар» – оператор мобильной связи – занимается мелким воровством денег с телефонных счетов.

Недавно за разговор на городской номер меньше минуты по времени (стоит 1,50 грн/минута) с меня сняли 7 гривен. Выяснить почему – не удалось, так как дозвониться до оператора невозможно. Всюду автоответчик.

Воровать нехорошо! Их, видно, мамы этому не учили», – написала наша читачка Людмила до «Електронної книги скарг України».

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!