Всі скаргиГоловнеТовари та послугиКП Київпастранс морозить своїх пасажирів. А кондуктори винять в усьому мера міста, який “підняв ціни на проїзд”

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач із Києва Микола. Який звертається до керівництва КП “Київпастранс”, щоб ті вжили заходів і все ж таки зробили комфортнішим життя пасажирів їхнього транспорту насправді, а не в рекламі. 

ОСЬ ЙОГО ЛИСТ:

“Доки Кличко “справами змінює місто” і розповідає з екранів національного телеканалу про його досягнення на посаді мера, варто проїхатися комунальним транспортом, щоб зрозуміти, яке насправді ставлення до киян у мера та працівників. Зараз пишу руками, які ледь рухаються,  через температуру в одному із тролейбусів міста. Кондуктор та водій, вирішили, що вмикати опалення в транспорті не потрібно, бо і так за вікном – 11.

Сталася моя епопея в тролейбусі, який курсує маршрутом №27 приблизно о 10:10 ранку. Я завжди віддаю перевагу комунальному транспорту, а не маршруткам Богдан і готовий на нього чекати скільки доведеться. І так було сьогодні. Дочекавшись хвилин 10 на морозі -11, я прудко застрибую в тролейбус із надією зігрітися. Але там настільки холодно, що на вікнах навіть мороз малює свої візерунки, але не з боку вулиці, а з боку пасажирів! І я не вигаду, через таку картину від мороза навіть не можливо розгледіти свою зупинку.

Я оплачую проїзд і думаю, а як же так, я ж плачу гроші і хочу тепла, комфорту. Нехай усі змирилися навколо і як квочки їдуть, а я таки спитаю. Менторським тоном ставлю запитання провіднику, “чому холодно”? І більше нічого не додаю, щоб той подумав, про начальство, яке саме так з ними і спілкується. Знаю бо колись мій тато теж працював в подібній структурі і розповідв.

Той нагора видає: “Сєйчас включу”. Тобто, можливість опалювати салон і гріти киян – є, але, чомусь, одинокий контролер закутаний по вуха в одяг, бо самому холодно, не вмикає той пристрій. Потім, зрозумівши, що я не схожий на керівників чи якісь служби, занадто добре вбраний для них, додає – “а ви пазванітє Клічку, он жє паднял цени на праєзд”. Не зрозумівши до чого тут Кличко та ціни, я ж сплачу за проїзд і претендую на мінімальний комфорт у вигляді тепла в салоні транспорту, тому свідомо додаю, що тут же ж справа не в Кличко, а в самому кондукторі, тобто в вас, який, чомусь, заощаджуючи сам себе штвохває в лабети морозу. І в середині салону пара з рота йде.

Що ж після поїздки задубілими пальцями телефоную в книгу скарг КП “Київпастранс” в “Пасажирський контроль“. Бере слухавку дівчина, якій я швиденько сказав номер маршруту і номер рухомого складу, до слова, №3612. Вона своїм байдужим тоном вислухала претензію і сухо зазначила – “передамо начальству”. Взагалі не співпереживаючи активному пасажиру, який все ж таки хоче поліпшити своїм зверненням роботу КП. На прохання повідомити мене про те, як же ж складеться доля моєї скарги, мені сказали для цього потрібно вже телефонувати на якусь гарячу лінію. Номер якої я так і не знайшов. Тому лише сподіваюся, що скарга таки долетить до потрібних людей і людям буде тепло вже за декілька годин.

Що ж виходить? Ось так насправді “справами змінюють місто”, наче щось роблять, стараються, але не можуть нічого довести до приємного кінця. Все, що потрібно людям – комфорт. Те, що є в основі кожної особистості.

Сподіваюся, що цю скаргу опублікують на Вашому порталі а керівництво, в особі і керівника центру технічного обслуговування тролейбусів КП “Київпастранс” Пашунова Анатолія Івановича зроблять щось, щоб ці теплі “дуйки” працювали і генеральний директор цього ж підприємтсва Левченко Дмитро, який їздить в теплій машині, все ж таки іноді буде спускатися до звичайного громадянина, щоб відчути в яких умовах доводиться їздити нам, киянам. Дякую”, – написав він.

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК