Всі скаргиГоловнеТовари та послугиКП Київпастранс морозить своїх пасажирів. А кондуктори винять в усьому мера міста, який “підняв ціни на проїзд”

Найпопулярніші записи

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач із Києва Микола. Який звертається до керівництва КП “Київпастранс”, щоб ті вжили заходів і все ж таки зробили комфортнішим життя пасажирів їхнього транспорту насправді, а не в рекламі. 

ОСЬ ЙОГО ЛИСТ:

“Доки Кличко “справами змінює місто” і розповідає з екранів національного телеканалу про його досягнення на посаді мера, варто проїхатися комунальним транспортом, щоб зрозуміти, яке насправді ставлення до киян у мера та працівників. Зараз пишу руками, які ледь рухаються,  через температуру в одному із тролейбусів міста. Кондуктор та водій, вирішили, що вмикати опалення в транспорті не потрібно, бо і так за вікном – 11.

Сталася моя епопея в тролейбусі, який курсує маршрутом №27 приблизно о 10:10 ранку. Я завжди віддаю перевагу комунальному транспорту, а не маршруткам Богдан і готовий на нього чекати скільки доведеться. І так було сьогодні. Дочекавшись хвилин 10 на морозі -11, я прудко застрибую в тролейбус із надією зігрітися. Але там настільки холодно, що на вікнах навіть мороз малює свої візерунки, але не з боку вулиці, а з боку пасажирів! І я не вигаду, через таку картину від мороза навіть не можливо розгледіти свою зупинку.

Я оплачую проїзд і думаю, а як же так, я ж плачу гроші і хочу тепла, комфорту. Нехай усі змирилися навколо і як квочки їдуть, а я таки спитаю. Менторським тоном ставлю запитання провіднику, “чому холодно”? І більше нічого не додаю, щоб той подумав, про начальство, яке саме так з ними і спілкується. Знаю бо колись мій тато теж працював в подібній структурі і розповідв.

Той нагора видає: “Сєйчас включу”. Тобто, можливість опалювати салон і гріти киян – є, але, чомусь, одинокий контролер закутаний по вуха в одяг, бо самому холодно, не вмикає той пристрій. Потім, зрозумівши, що я не схожий на керівників чи якісь служби, занадто добре вбраний для них, додає – “а ви пазванітє Клічку, он жє паднял цени на праєзд”. Не зрозумівши до чого тут Кличко та ціни, я ж сплачу за проїзд і претендую на мінімальний комфорт у вигляді тепла в салоні транспорту, тому свідомо додаю, що тут же ж справа не в Кличко, а в самому кондукторі, тобто в вас, який, чомусь, заощаджуючи сам себе штвохває в лабети морозу. І в середині салону пара з рота йде.

Що ж після поїздки задубілими пальцями телефоную в книгу скарг КП “Київпастранс” в “Пасажирський контроль“. Бере слухавку дівчина, якій я швиденько сказав номер маршруту і номер рухомого складу, до слова, №3612. Вона своїм байдужим тоном вислухала претензію і сухо зазначила – “передамо начальству”. Взагалі не співпереживаючи активному пасажиру, який все ж таки хоче поліпшити своїм зверненням роботу КП. На прохання повідомити мене про те, як же ж складеться доля моєї скарги, мені сказали для цього потрібно вже телефонувати на якусь гарячу лінію. Номер якої я так і не знайшов. Тому лише сподіваюся, що скарга таки долетить до потрібних людей і людям буде тепло вже за декілька годин.

Що ж виходить? Ось так насправді “справами змінюють місто”, наче щось роблять, стараються, але не можуть нічого довести до приємного кінця. Все, що потрібно людям – комфорт. Те, що є в основі кожної особистості.

Сподіваюся, що цю скаргу опублікують на Вашому порталі а керівництво, в особі і керівника центру технічного обслуговування тролейбусів КП “Київпастранс” Пашунова Анатолія Івановича зроблять щось, щоб ці теплі “дуйки” працювали і генеральний директор цього ж підприємтсва Левченко Дмитро, який їздить в теплій машині, все ж таки іноді буде спускатися до звичайного громадянина, щоб відчути в яких умовах доводиться їздити нам, киянам. Дякую”, – написав він.

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК