Всі скаргиГоловнеЖКГКомунальна вакханалія в Лозовій під Харковом. КП відімкнули людей від питної води і радіють від цього

До “Електронної книги скарг України” написав наша читачка Марина, яка не може зрозуміти, чому попри купу Законів, які мали б захищати людей – комунальники чхали і на людей і на Закони, роблячи те, на що не мають права.

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

Прошу Вашої допомоги у вирішенні питання щодо притягнення до відповідальності керівництва Дочірнього підприємства «Лозоваводосервіс» Комунального підприємства “Теплоенерго” Лозівської міської ради (Директор Кириченко Володимир Іванович),та захисту і відновлені моїх порушенних прав, як громадянки, так як з 23.01.2019 року я та моя родина, а також сусіднє домоволодіння за адресою: Харківська область, м.Лозова, вулиця Катеринівська,буд.15, залишилися без водопостачання через аварію в технічному колодязі та ділянки водопровідної труби біля нього під дорожнім покриттям, на перетині вулиць Катеринівська і Десняка м.Лозова, Харківської області, так як аварійно-ремонтна бригада, яка виїздила на виклик, (який здійснив мій сусід з домоволодіння за адресою: Харківська область, м.Лозова, вулиця Катеринівська,будинок 11), порушила безліч Законів, підзаконних актів, постанов, розпоряджень Кабінету Міністрів України, а саме головне – Конституції України, відімкнувши нас від водопостачання без яких на то законних підстав та повідомлень, письмових або по телефону, мешканців данних домоволодінь, тим самим порушив ст.6,7,22 Закону України “Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення”, ст.4,ст.18 Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, в яких держава Україна гарантує кожному питну воду в обсягах не менше санітарно-гігієнічних норм, вода є ресурсом життєзабезпечення, без неї неможливе життя.

Цим прирекли мою родину та родину сусідів на жалюгідне існування, виникнення побутових,санітарно-гігієнічних проблем,неможливістю жити в людських умовах. Прибувша за викликом аварійно-ремонтна бригада бачила технічну несправність водогону,і як спеціалісти повинні були під керівництвом диспетчера її усунути в найкоротші терміни, натомість, вони прямо, на мою думку, порушили п.9.3.10, п.9.3.5, п.9.3.14, п.9.3.15 наказу №30 “Про затвердження правил технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України” від 05.07.95 року. Аварійно-ремонтна бригада повинна була запобігти аварійному відключенню водопостачання,замінивши частину водогону, провести ремонт ділянки, яка прийшла в негодність та запірної арматури в колодязі.Натомість робітники,спеціалісти бригади перекрили водопостачання,тим самим прирекли нас на нелюдське існування, без можливості вирішувати свої повсякденні справи,та фізіологічні,гігієнічні потреби,які притаманні будь-якій живій істоті.Мені здавалося їх робота полягає в усуненні аварії та відновленні водопостачання споживачам,але цього зроблено не було.

У іншу водопровідну трубу, яка теж знаходиться в цьому технічному колодязі, аварійно-ремонтна бригада взагалі вставила “чоп” із дерева ,таким чином це в найближчому майбутньому знову приведе к масштабній аварії і без водопостачання залишаться вже мої сусіди по вулиці Катеринівська,будинок 11, м.Лозова,Харківської області. Налице службова халатність та недбалість, або на мою думку взагалі саботаж виконання покладених на них функцій та обов’язків.

24.01.2019 року мій родич подзвонив до аварійно-диспетчерської служби “Лозоваводосервіс” для з’ясування факту незаконого відключення від водопостачання, але диспетчер яка була на чергувані повідомила йому лише,що зв’яжеться з аварійно-ремонтною бригадою для вирішення питання. В той же день,24.01.2019 року моєму родичу подзвонила з мобільного телефону диспетчер та повідомила, щоб писали якусь заяву про переніс прибору обліку води в той несправний технічний колодязь ,за 30 метрів від домоволодіння з мого справного технічного колодязя біля присадибної ділянки. Як я зрозуміла, таким чином “Лозоваводосервіс” відмовляється відновити згідно Закону водопостачання до вищевказаних домоволодінь ,усунути несправність водогону та технічного колодязя на перетині вулиць Катеринівська та Десняка м.Лозова, Харківської області, переклавши це на простих громадян шахрайським шляхом,а саме схилянням к переносу прибору обліку води з справного технічного колодязя в несправний і витікаючими з цього наслідками, адже для цього потрібно б було переробляти всю проектну документацію і лагодити за свій власний кошт данний колодязь, водопровідну трубу, які де-факто належать “Лозоваводосервіс” як балансоутримувачу і власнику і є порушенням з їхнього боку Ліцензійних Умов,затверджених постановою №307 від 22.03.2017 року НКРЕКП (Національної Комісії,що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг),ст.30 п.4 Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності”,постанови Кабінету Міністрів України №630 п.22,від 21.07.2005 року, ст.1 Закону України “Про Житлово-комунальні послуги”- послуга передається на прибор обліку (лічильник) води в технічному колодязі споживача, а не на півдорозі, як того хоче “Лозоваводосервіс” -“точка розподілу-місце передачі послуги від однієї особи до іншої, обладнане засобами обліку та регулювання”, слідуя літері закону, “Лозоваводосервіс”, як юридична особа, згідно Ліцензійних Умов, передає послугу поставки питної води фізичній особі-абоненту, а абонент приймає в колодязі перед двором, в якому встановлена запірна арматура (кран) і засіб обліку (лічильник).

Споживач не несе відповідальності за стан водопровідних труб до його лічильника,він відповідає тільки за стан внутрішньої мережі, про що сказано в Наказі №30 “Про затвердження Правил технічної експлуатації систем водопостачання та водовідведення населених пунктів України” пункт 10.4.1,яким в своїй роботі повинен керуватися “Лозоваводосервіс”,згідно букві закону, якби цей водогін і технічний колодязь гіпотетично належав би споживачам (мені і сусідам) чи повинен був «Лозоваводосервіс» вручити нам припис на усунення недоліків з вказівкою підстави для даної вимоги(законодавчі,підзаконні акти)? Чому вони цього не зробили в період з 23.01.19 року по теперішній час?Як я зрозуміла в своїй діяльності у відносинах з споживачами вони помилково керуються наказом № 190 від 27.06.2008 року “Про затвердження Правил користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України”,вимоги якого не розповсюджуються на населення, простих громадян,нормами чинного законодавства не визначено,що ці водопровідні вводи експлуатуються саме абонентами, але вони є обов’язковими для юридичних осіб, осіб-підприємців, підприємства «Лозоваводосервіс»,яке є юридичною особою, та комунальним підприємством з надання послуг населенню!!! Згідно із Ліцензійними Умовами провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення,затвердженими постановою № 307 від 22.03.2017 року провадження господарської діяльності можливе за умови наявності у власності або користуванні мереж, споруд,та інших об’єктів,необхідних для провадження відповідного виду господарської діяльності. Водопровідний ввід також входить до переліку необхідних мереж,оскільки без його використання неможливо передати послугу на засіб обліку води (лічильник) споживача,якщо комунальне підприємство видало Технічні Умови на установку лічильника то вони не могли не знати про наявність водопроводного вводу, видавши Технічні Умови на установку прибору обліку води вони автоматично визнали її наявність, легалізували її, визнали де-факто її місцезнаходження в зоні своєї балансової приналежності,так як прибор обліку встановлюється на кордоні тієї самої приналежності згідно діючого законодавства,а Закон має вищу юридичну силу ніж підзаконні акти та накази! Обов’язок користування водопровідним вводом споживача згідно з Ліцензійними Умовами повністю покладено на виконавця,в данному випадку на Дочірнє підприємство «Лозоваводосервіс» Комунального підприємства “Теплоенерго” Лозівської міської ради!!! Обсяг витрат
води фіксується засобами обліку – лічильниками, встановленими на межі експлуатаційної відповідальності.

У даному випадку ремонтні роботи щодо відновлення водопостачання виконувати має Дочірнє підприємство «Лозоваводосервіс» Комунального підприємства “Теплоенерго” Лозівської міської ради, у користуванні якої знаходиться водопровідний ввід для надання послуг споживачам, згідно Ліцензійних Умов.Таким чином Дочірнє підприємство «Лозоваводосервіс» Комунального підприємства “Теплоенерго” Лозівської міської ради створює для себе не передбачені положеннями законів та
підзаконних галузевих нормативно-правових актів у сфері питного водопостачання важелі
впливу на споживача, що виникають при наданні Дочірнім підприємством «Лозоваводосервіс» Комунального підприємства “Теплоенерго” Лозівської міської ради для використання їх у взаємовідносинах, ущемлення інтересів, прав споживача, які гарантуються вищим Законом держави Україна – Конституцією!

До вищевикладеного, ще хочу добавити інформацію про те, що така сама аварійна ситуація з водопостачанням виникала в 2009 році і комунальне підприємство ремонтувало даний технічний колодязь та трубу до запірної арматури згідно своїх функцій та повноважень,без будь-яких на то порушень законодавства, про що потім надало письмову відповідь на офіційний запит моєї сусідки по вулиці Катеринівська,будинок 15, м.Лозова, Харківської області,та моєї бабусі,яка мешкала по вулиці Катеринівська,будинок 13, м.Лозова,на вищевказані адреси,письмова відповідь комунальників на запит до сих пір зберігається, і є в наявності.Чому на даний час склалася така протилежна ситуація з виконанням покладених на Дочірнє підприємство «Лозоваводосервіс» Комунального підприємства “Теплоенерго” Лозівської міської ради обов’язків мені не зрозуміло, адже ремонт водопровідних ліній закладено в тариф для споживачів води!

Де ж зникають кошти платників послуг, закладені в тариф на ремонт? Прошу Вашої допомоги в якнайшвидшому вирішенні даної катастрофічної ситуації з водопостачанням до присадибних ділянок.”, – написала вона.

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!