Всі скаргиТовари та послугиКомпанія ІнТайм затримує посилки клієнтів

Найпопулярніші записи

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Олександр, який скаржиться на службу доставки, що нахабно затримала його посилку.

“24.04.2018 був відправлений вантаж службою доставки “ІнТайм”. Орієнтовна дата прибуття вантажу вказана в накладній – 27.04.2018. 29.04 при зверненні на гарячу лінію мені повідомили, що доставка в поштомат буде здійснена 02.05.2018. 03.05 досі вантаж не прибув.

Фактично посилка затримана на 7 днів, 3 з яких є робочими.

Затримка вантажу створила мені матеріальні збитки. Прошу звернути увагу на моє звернення, у зв’язку з тим, що мій випадок не є виключенням в їх роботі. На сторінці інтайм в фейсбуці є багато аналогічних скарг. На гарячу лінію компанії додзвонитись практично неможливо”, – написав він.

 

 

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК