Всі скаргиТовари та послугиІнтернет магазин взуття vittorossi.ua називає своїх клієнтів неадекватами

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Максим, який на свою голову вирішив придбати взуття в інтернет-магазині. Ні взуття, ні настрою.

«Заказал обувь в интернет магазине vittorossi.ua, и все было хорошо пока мне не предложили сделать предоплату в полном размере на карту “Приват банка” за товар, который я даже не видел и не держал в руках.

Я конечно отказался и предложил оплату наложенным платежом через «Новую почту», но получил от сотрудника магазина категорический отказ в покупке.

В итоге мой заказ не был выполнен и меня оскорбила сотрудник интернет магазина которая назвала меня «неадекватным».

Думаю, что в этом случае, оценив ситуацию я был гораздо адекватней продавца интернет магазина vittorossi.ua.

Никому не рекомендую этот магазин да еще и с таким обслуживанием!»

Журналісти видання «ЕКСУ» вже не раз наголошують, що, якщо Вам і хочеться придбати товар чи його пропонують за низьку ціну, але при цьому вимагають наперед гроші – ні в якому разі не можна надсилати цю передоплату за товар. Спочатку товар, а потім – гроші.

Контакт для журналістів:

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!