Всі скаргиТовари та послугиІнтернет-магазин продає неякісний товар

До “Електронної книги скарг України” написав читач Василь, котрий переконує, що інтернет-магазин продав йому неякісний товар та тепер відмовляється вирішувати цю проблему ігноруючи його дзвінки.

Ось його лист:

Контакти для журналістів: 

“Доброго дня. Придбав планшет в интернет магазині MARKET47.COM. Дата продажу в гарантійному талоні перше грудня. Товар отримав новою поштою. Фактично товаром почав користуватися з третього грудня.

15 числа зявилася риска на екрані. Подзвонив до продавця товару пояснив причину, мені пообіцяли що передзвонять з сервіс центру на протязі доби. Дзвінка не було. Я спробував дзвонити по телефонах в гарантійному талоні, та допродавця-безрезултатно.дзвінки скидали.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Компанія вимагає гроші за ремонт за гарантією

Я подзвонив вчора з іншоготелефона взяли слухавку я представився, пообіцяли шо передзвонять-тиша. Можу я вимагати повернення грошей за неякісний товар? Що робити в моїй ситуації? Маю призвіще людини якій переводив гроші на картку приватбанку та призвіще людини яка відправила мені з Харкова планшет. Дякую.”

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!