ІншеВсі скаргиЖКГФінансиДніпропетровське комунальне підприємство порушує права споживача

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Іван, який стверджує, що комунальне підприємство відмовилось повірити лічильник горячої води та почало нараховувати за споживання по нормативу. 

“КП “Коменергосервіс” за нашу відмову: за свій кошт повірити лічильник гарячої води із жовтня 2014 року нараховує за споживання  по нормативу, заочно списавши лічильник. На листи прості із повідомлення не відповідали, як абонентський відділ так і офісний відділ і тільки після мого приходу до них дали відповідь, де неуказано на який це лист Нарахування до 01.05.2016р.”

Контакт для журналістів:

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!