Жителька Рівненщини отримала відмову на надання субсидії. Крім того, у неї навіть відмовлялися приймати документи. Однак жінка переконана: право на субсидію має.
ОСЬ ЇЇ СКАРГА:
“Доброго дня! Звертаюся до Вас з надією на допомогу у вирішенні питання з субсидією. Моя сім’я проживає в м. Дубно Рівненської області. Звернулися в листопаді 2018 року в УПСЗН, подали документи, інформацію
обробляли аж до 26 грудня! Тоді дали відмову, у зв’язку з тим, що мій чоловік офіційно працевлаштований з 1 червня 2018 р., і в нього немає за цей період мінімального сукупного доходу, хоча згідно з нормами чинного
законодавства, а саме п.11 Положення про призначення житлових субсидій, затвердженого Кабінетом Міністрів № 848, при зверненні за субсидією не спочатку опалювального періоду, зараховуються два квартали, що передують місяцю, який передує місяцю звернення за призначенням житлової субсидії.
Якщо звернення було в листопаді, то доходи беруть за два квартали, що передують жовтню, тобто за квітень-вересень 2018 р. З цих 6-ти місяців сплачено ЄСВ за 4 місяці при мінімально допустимій кількості сплати – три місяці.
Після відмови хотіли подати повторно документи в грудні, на що нам було сказано, що нічого не вийде, бо доходи будуть брати за той же період. Навіть відмовились прийняти документи! Порекомендували прийти в січні 2019 р.
11 січня 2019 р був назначений прийом, але документи ЗНОВ відмовились прийняти, обгрунтувавши все тією ж причиною.
Після цього я написала лист-звернення на начальника УПСЗН, де пояснила ситуацію з неодноразовим порушенням наших прав (відмовою прийняти документи), а також подала скаргу на урядову гарячу лінію.
16 січня 2019 року працівники УПСЗН зателефонували і самі запросили прийти і подати документи. Документи ми подали, була скликана комісія по вирішенню нашого питання, але в лютому 2019 р. нам прислали відмову в наданні субсидії, мотивуючи це відсутністю сукупного мінімального доходу!
Але ж згідно п.11 Положення… №848, при звернення в січні до уваги беруть два квартали, що передують грудню, тобто за червень-листопад!!! За всі ці місяці у мого чоловіка є нарахована заробітна плата (копію довідки про доходи надсилаю Вам).
До речі, скаргу з урядової гарячої лінії розглянули у виконавчій владі і не дали ніякого пояснення, чому мені було відмовлено в прийманні документів і які міри прийняті з цього приводу. Чому порушені мої права?
Виконавча влада, яка є безпосереднім керівником управління праці, яке займається оформленням субсидій, покриває всі їхні незаконні дії. Відповідь дали про 16 січня, навіть не згадуючи про те, що 11 січня нам було відмовлено в прийманні документів.
На підтвердження цього в мене є чек про надсилання листа на начальника УПСЗН 14 січня, після відмови 11 січня!!! А також запис телефонного звернення на урядову гарячу лінію в день відмови 11 січня 2019 р., яке
зареєстроване за номером 89-40-841. То про яке 16 січня мені відповідь дає виконавча влада?
Чи для них закони не писані і вони відкрито ігнорують звернення громадян зі скаргами на урядову лінію? Додаю ще докази корумпованості місцевої виконавчої влади,
а саме:
1. мій лист-звернення на урядову гарячу лінію щодо порушення наших прав – відмова в прийманні документів;
2. відповідь голови міської ради, де сказано, що спеціаліст діяв в межах своїх повноважень!
З якого часу є нормою відмова в прийомі документів на отримання субсидії? І тоді чому працівники САМІ ЗАТЕЛЕФОНУВАЛИ 16 січня 2019 р і ЗАПРОСИЛИ на прийом, щоб прийняти наші документи? Якщо 11 січня вони діяли в межах інструкції, то чому після скарги на урядову гарячу лінію миттєво зреагували, а тепер мер прикриває факт відмови?
Дуже прошу Вас допомогти у вирішенні даного питання. Куди не глянь – суцільна корупція і простим громадянам не можливо ніде добитись правди.
Додаю копію мого листа-звернення до начальника УПСЗН, лист-відповідь від мера щодо моєї скарги на відмову в прийманні документів, де навіть згадки про це нема, а також інші докази по цій справі. Надіюсь на Вашу відповідь.
Склад сім”ї:
– мої батьки, Гордіюк Олексій Миколайович і Людмила Євстафіївна, пенсіонери з пенсією в межах 1500 грн.,
– я, Шендера Оксана Олексіївна, в той час перебувала на обліку в центрі зайнятості у зв’язку із скороченням штату, маю статус матері-одиначки,
– мій чоловік, Шендера Олег Святославович, офіційно працевлаштований з 1 червня 2018 року (мінімальна заробітна плата),
– мій син, Гордіюк Віталій, учень 11 класу.
То невже ми настільки забезпечені, що не маємо права на отримання субсидії, про що пан Гройсман розказував в рекламі?” – написала Оксана Шендера до “Електронної книги скарг України”.

Опубліковано: "ЕКСУ"
"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!