ІншеВсі скаргиГоловнеВідкритий лист Президенту України та Міністру МВС

ЕКСУ ЕКСУ4 тижні ago7951 min

Звертаються наші читачі:

“Шановний  Володимире  Олексанровичу,  звертається  до  Вас  Крук  М.І.  1935  року  народження,  пенсіонер,  дитина  війни,   житель  м. Фастів,  зони  з  підвищеним  радіаційним  забрудненням  і  просто  пожила,  хвора,  немічна  та  несчасна  людина.  Над  якою  знущаються  чиновники  місцевої  влади,  а  чиновники  обласних  і  центральних  органів  влади  не  реагують  на  мої  звернення  і  скарги.

Всі  мої  біди  почалися  з  літа  минулого  року,  коли  мій  сусід  і  на  мою  біду  мій  син, Крук  М.М.  знищив  мою  вигрібну  яму  побутових  стоків,  перекрив  подачу  води  з  міського  водоводу  в  мій  будинок,  перегородив  парканами  мені  доступ  до  погреба  та  доступи  для  обслуговування  мого  будинку.  Шляхом  обману  провів  приватизацію  частину  моєї  присадибної  ділянки.  Самовільно  захопив  землю  загаль-ного  користування (частину  вулиці),  та  обніс  її  парканом,  на  якій  знаходиться  криниця,  яку  колись  давно  я  побудував  за  свої  кошти.  Цією  частиною  вулиці  прокладена  водопровідна  труба  до  мого  будин-ку,  яку  я  також   проклав  своїм  коштом  і  до  якої  він  таємно,  самові-льно  під’єднав  свою  частину  будинку  і  безоплатно (краде)  користуєть-ся  водою  «Фастів-водоканал»  на  протязі  25-27  років.  Крім  цього  він  під’єднав  до  цього  водопроводу  ще й  сусіда  в  обмін  на  шмат  землі.  Свою  вигрібну  яму  Крук  М. М.  облаштував  так,  що  побутові  стоки  зливаються  прямо  в  річку.

Про  все  це  я  написав  десятки  заяв  і  скарг  до  різного  рівня  органів  влади  та  підприємств  з  надання  послуг  та  інспекцій,  але  отримував  тільки  байдужі  відписки.  Чиновники  і  посадовці  всіх  рівнів  відмаху-валися  від  мене  як  від  надокучливої  комахи.

Мер  м.  Фастів  Нетяжук  М. Д.,  якому  я  подав  декілька  скарг  і  заяв,  а  саме  3  травня,  14  серпня,  16  жовтня  і  30  жовтня  2018  року,  та  являюся  його  постійним  відвідувачем,  відверто  зайняв  позицію  адвоката  Крука  М. М.,  всіляко  намагається  покривати  і  виправдову-вати  його  злочинні  вчинки.  Періодично  надсилав  комісії  (01.06.2018,  13.09.2018)  ніби  то  для  перевірки  фактів  наведених  в  моїх  скаргах.  Члени  комісії  були  мовчазні  і  безучасні,  ніби  масовка  в  фільмах,  лише  голова  комісії  без кінця  повторювала,  щоб  я  помирився   з  сином,  замість  того,  щоб  перевіряти  і  фіксувати  порушення  вчинені  Круком  М.М..  Відповіді  від  мера  сипалися  неначе  з  «рогу  достатку»  і  писані  будь  то  би  під  копірку  (14.09.18. № к-35.1815-4,  14.09.18.№к-35.1952-4,  17.09.18.№07/107,  15.11.18.№к-35.2296-4,  15.11.18.№к-35.2448-4,  27.11.18.№06-22/5338,  11.12.18.№к-35.2663-6,  13.12.18.№06-18/5601,  19.12.18.№06-33/5689,  22.12.18.№к-35.2839-1).

В. о.  директора  КП  ФМП  «Фастівводоканал»  Пархоменко  В. О.,  якому  я  безліч  разів  телефонував,  ходив  на  особистий  прийом,  написав  і  подав  дві  офіційні  заяви  23  серпня  і  27  листопада  з  приводу  припинення  подачі  води  в  мій  будинок  Круком  М. М., який  на  протязі  25-27  років  краде  воду, виконуючи  вказівку  мера,  покриває  цей  злочин  і не  хоче  зафіксувати  факт  незаконного  приєднання  до  водо мережі  та  безоплатне  використання  води.  В  1992  році  з   дозволу  керівництва  КП  ФМП  «Фастів-водоканал»  я  власним  коштом  проклав  водопровідну  трубу  з  сусідньої  вулиці  до  свого  будинку  і  на  протязі  цих  років  справно  платив  за  користування  водою.  З  серпня  минулого  року  і  по  цей  час  «Фастів-водоканал»  не  постачає  мені  воду  і  не  хоче  відновити  її  подачу,  але  щомісяця  надсилає  квитанції  на  її  оплату.  Я  хвора,  немічна  людина  вже  більше  року  не  маю  змоги  ні  помитися,  ні  випрати  білизну  та  одяг  і  вимушений,  майже  за  кілометр,  ходити  з  відерцем  по  питну  воду  в  слякоть  і  ожеледицю,  ризикуючи  впасти  чи  потрапити  під  машину.  Керівник  водоканалу  постійно  шукає  причини  щоб  не  відновити  мені  подачу  води  і  виявити  злочин  Крука  М. М.  по  крадіжці  води.  Спочатку   заявляв,  що  він  не  має  права  заходити  на  приватну   територію  Крука  М. М.  для  пошуку  місця  незаконного  приєднання  до  водопроводу,  але  після  моїх  наполегливих  доказів,  що  то  є  територія  загального  користування  самовільно  захоплена,  змінив  риторику  і  заявляв,  що  цей  водопровід  не  стоїть  в  нього  на  балансі,  а  тепер  посилається  на   відхилення  від  схеми  в  технічному  плані.  На  протязі  27  років  претензій  до  прокладеного  водопроводу  не  було,  постійно  укладали  зі  мною  договір  на  постачання  води,  а  тепер  зненацька  прозріли.  Прозріння  чомусь  настало  тільки  по  відношенню  до  мене,  офіційного  і  законного  споживача  води,  а  по  відношенню  до  крадіїв  води  чомусь  не  настає.  Вони  крали  воду  з  мережі  «Фастів-водоканал»  на  протязі  25-27  років  і  дальше  продовжують  це  робити,  а  панам  Пархоменку  і  Нетяжуку  байдуже.

Голові  Державної  екологічної  інспекції  України  Яковлєву  І. О.  надсилав  листи.  Перша  була  заява  від  21.09.2018  з  повідомленням  про  забруднення  навколишнього  середовища  каналізаційними  стічними  водами  Крука  М. М.  і  вимогою  перевірити  цей  факт  та  прийняти  міри  по  припиненню  цього  злочину.  Відповідь  від  17.10.2018              № В-570/08-17 з  Київської  обласної  Д Е І  за  підписом  О.Є.Ушинського,  що  спеціалісти  інспекції  під  час  обстеження  не  виявили  скиду  зворотних  вод  в  річку.  Так  на  обстеження  виїжджав  якийсь  Микола  Миколайович,  але  зі  мною  чомусь  не  зустрівся,  а  вирішив  питання  полюбовно,  тет а тет  з  Круком  М.М..  Другий  лист  від  11.02.2019  на  ім’я  того  ж  пана  Яковлєва  І.О.  був  зі  скаргою  на  відповідь  обласної  інспекції  та  на  необ’єктивні  дії  інспектора  Миколи  Миколайовича  при  обстеженні  вигрібної  ями  Крука  М.М.. Відповідь   від  12.03.2019  за  №  К-115/07-27  за  підписом  О. Пономарчук  була  аналогічна  першій,  та  ще  й  з  посиланням  на  інформацію  з  Фастівської  міської  ради  про  те,  що  між  мною  і  Круком  М.М.  існують  міжособистісні  конфліктні  ситуації.  Я  не  розумію  навіщо    держава  утримує  цю  інспекцію  і  за,  що  вони  отримують  зарплати ?  За   те,  щоб  досліджувати  мої  конфліктні  ситуації,  чи  захищати  навколишнє  середовище  і  оперативно  реагувати  на  заяви  громадян  про  факти  забруднення ?

Директору  ДАБІ  України  у  Київській  області  О.М. Коломійцю  написав  листа  3  жовтня  2018 р. ( копію  директору  Департаменту  ДАБІ  України  О.С. Строкачу)  з  проханням  перевірити  і  дати  оцінку  на  відповідність  вимогам  містобудівного  законодавства,  будівельним  нормам,  стандартам  і  правилам  відносно  побудованих  споруд  і  облаштування  території  за  адресою:  вул.  Силенка  12,  м. Фастів,  Київської  обл.,  тому,  що  місцева  влада  на  чолі  з  головою  Нетяжуком  М. Д.  не  виконують  своїх  повноважень  в  цій  сфері  і  не  надають  відповіді  на  поставлені  мною  питання.  Зокрема  я  задавав  запитання,  як  місцевій  владі  (відділ  державного  архітектурно-будівельного  контролю)  так  і  панам  О.М. Коломійцю  і  О.С. Строкачу: « вкажіть  мені  місце  на  моїй  маленькій,  вузенькій  присадибній  ділянці  де  можна  збудувати  септик (вигрібну  яму)  не  порушуючи  норм  ДБН». Відповіді  ніхто  не  надав. Посадові особи  місцевої  влади  спершу  написали,  що  мій  септик  не  відповідає  ДБН.  Після  того  як  його  знищив  Крук  М.М.  написали,  що  я  порушую  закон  і  не  маю  права  жити  без  септика. Потім  написали,  що  на  ділянці  менше  6 соток  заборонено  влаштовувати  вигрібні  ями.  То  як  мені  жити?  Місцева  влада  і  її  структури  спочатку  дозволили  Круку  М. М.  побудувати  ще  один  будинок  на  моїй  ділянці  в  6 соток  і  ввели  його  в  експлуатацію.  Потім  дозволили  йому,  шляхом  обману,  провести  приватизацію  частини  моєї  присадибної  ділянки  знаючи,  що  зменшення  її  розмірів нижче  норми  призведе  до  порушень  ДБН.  Така  ситуація  з  вигрібними  ямами  існує  в  переважній  частині  приватного  сектору  м. Фастова,  а  влада  не  збирається  вирішувати  цю  проблему,  не  хоче  будувати  централізований  каналізаційний  збір  рідких  побутових  відходів.

Оббивав  пороги  та  подав  письмову  заяву (27.08.2018)  начальнику  районного  підрозділу  ПрАТ «Київобленерго»  м. Фастова  Коліснику  М.В.,  щоб  примусили  Крука  М.М.  прибрати  з  мого  двору  його  розподільчий  щиток  з  лічильником  обліку  та  електродроти,  які  нависають  над  моєю  хатою  на  відстані  декількох  десятків  сантиметрів,  або  зробили  це  самі.  Відповідь; «не  маємо  права».

Така  ж   ситуація  і  з  газовою  трубою  Крука  М.М.,  яка  під’єднана  до  мого  стояка  і  обвиває  мою  хату  по  половині  периметру  наче  спрут,  обтяжуючи  потріскані  стіни  моєї  старенької  хати  та  заважає  провести  утеплення.  Я  безліч  разів  ходив  на  прийоми  до  начальника  Фастівської  дільниці  Васильківської  філії «Київоблгаз  ПАТ»  та  подавав  письмову  заяву  від  27.08.2018,  щоб  від’єднали  та  демонту-вали  цю  трубу.  У  відповідь  чув,  що  вони  не  мають  права  залишити  Крука  М.М.  газопостачання  і  не  мають  права  вводити  його  в  додат-кові  витрати  по  прокладанню  окремого  підводу  газової  труби  від  вуличної  магістралі  до  його  будинку.  Натомість  він  мав  право   мене  старого,  хворого,  немічного  чоловіка  позбавити  водопостачання  та  каналізації  і  ніхто  його  за  це  не  осудив,  а  навпаки  всіляко  нама-гаються  виправдати,  а  мене  зробити  порушником  якихось  там  норм  і  правил.  На  мої  слова; «що  я  сам  від’єднаю  його  газову  трубу  якщо  вони  цього  не  зроблять»,  начальник  газ контори  погрожував  мені  кримінальною  відповідальністю  та  від’єднати  і  мене  від  газопоста-чання.  В  свій  час  я  був  організатором  прокладання  газогону  до  будинків  нашої  вулиці,  збирав  гроші,  закупляв  труби,  наймав  спеціалістів.  Газ контора  не  затратила  на  це  ні  копійки,  а  тепер  погрожує  позбавити  мене  ще  й   газопостачання,  захищаючи  Крука  М.М.,  який  також  не  доклав  до  цього  нічого.

Місцева  влада  та  її  структури  постійно  заявляють,  що  не  мають  права  без  дозволу  Крука  М.М.  зайти  на  територію  самовільно  захоплену  ним,  щоб  розкрити  його  злочин  по  факту  крадіжки  води  та  скидання  побутових  стічних  вод  в  річку,  а  також  і  мені  заборо-нено  заходити  на  його  територію (яку  шляхом  обману  він  привати-зував)  для  обслуговування  мого  будинку.  Натомість  в  листопаді  минулого  року,  в  мою  відсутність  при  замкненій  хвіртці,  Крук  М.М.  проник  в  мій  двір  і  сам,  а  може  з  допомогою  працівників  газової  служби,   приварив  свою  газову  трубу  до  стояка,  викинувши  запірний  кран,  щоб  я  не  міг  перекрити  подачу  йому  газу  та  демонтувати  його  трубу.  Круку  М.М.  можна  все,  можна  самовільно  втручатися  в  газову  мережу  і  не  боятися  кримінальної  відповідальності,  а  мені  нічого.

30.10.2018  року  звертався  до  начальника  Фастівського  районного  сектору  Головного  управління  ДСНС  України  в  Київській  області О.В. Калениченка  з  письмовим  запитом  на  відповідність  протипожежним  нормам  і  правилам  гаража  Крука  М.М.,  який  стоїть  на  відстані  1,3 м  від  моєї  хати  і  0,2 м  від  димохідної  труби  сусіднього  будинку.  Відповіді  не  отримав  до  цього  часу.  31.01.2019  року  надіслав  скаргу  начальнику  Головного  управління  ДСНС  України  у  Київській  області  В.Д. Слободянику  на  бездіяльність  О.В. Калениченка,  та  порушення  ним  ст..20  Закону  України  « Про  звернення  громадян».  Відповіді  не  отримав.

Безліч  разів  викликав  наряд  поліції:  коли  Крук  М.М.  перешкоджав  провести  заміну  газового  опалювального  котла  і  виривав  з  стіни  «коаксильні»   труби;  коли  нищив  мою  вигрібну  яму;  коли  перекрив  подачу  води   в  мій  будинок;  коли  не  допускав  службу  водоканалу  на  територію  де  проходить  водопровід;  коли  він  блокував  автомобіль  мого  зятя  перешкоджаючи  відвезти  мою  дочку  на  операцію  в  Київ;  коли  він  вів  себе  агресивно  та  погрожував  фізичною  розправою  мені,  або  моєму  зятю;  коли  він  підпоївши  сусідів підбурював  їх  проти  мене  та  мого  зятя, влаштувавши   вуличний   мітинг  з  погрозами  та  вимогами  щоб  зять  не  заїжджав  на  їхню  вулицю,  до  мого  двору,  своїм  автомобілем;  коли  мені  в  двір  двічі  висипали  використаний  туалетний  папір.  Прибулі  наряди  поліції  приймали  заяви,  розводили  руками,  мовляв  ми  нічого зробити  не  можемо і від’їжджали.

По  фактах  бездіяльності  та  покривання  злочинів  чиновниками  місцевої  влади  і  поліції  я  подавав  заяви  та  скарги  начальнику  фастівського  відділення  поліції  С.П. М’ячикову (29.08.,  12.09.-копія в МВС,  30.10.,  06.11. 2018року),  на  які  отримував  штамповані  відповіді  (№ К-650 від 9.10.18.,  № К-698/699 від 22.10.18.,  №  К-774 від 01.11.18.,  № К-818 від 14.11.18., № К-851 від 30.11.18.),   що  підстав  для  внесення  до  ЄРДР  не  має.  В  поліції,  що  немає  інших  засобів  впливу  по  попередженню  та  присіканню  правопорушень  крім  внесення  до  ЄРДР?  Немає  зростаючих  штрафів  за  кожне  нове  порушення,  чи  не  усунене  попереднє,  чи  немає  накладання  стягнень  у  вигляді  виконання  громадських  робіт?  Невже  в  Європі  і  Америці  звернення  до  поліції  закінчується  відпискою  про  відсутність  підстав  до  внесення  в  ЄРДР?                             12.03.2019  надіслав  скаргу  Голові  Національної  поліції  України  Князеву  С.М.  на  бездіяльність  начальника Фастівської  поліції  С.П. М’ячикова,  яку  поетапно  спустили  на  розгляд  до  того  ж  таки  Мячикова  і  залишилася  без  відповіді.

03.09.2019  звернувся  з  відкритим  листом  до  міністра  МВС  Авакова  А.Б.,  надіславши  на  електронні  пошти  міністерства  та  на  особисту  пана  Авакова,  в  якому  скаржився  на  бездіяльність  Національної  поліції.  Відповідь  від  МВС  отримав  18.09.2019  № К-8166  на  електронну  пошту,  в  якій  повідомлялося,  що  їхня  хата  скраю  і  вони  тут  не  при  «дєлах»,  а  Національна  поліція  сама  по  собі.  Запитання: «Національна  поліція не  являється  структурним  підрозділом  МВС,  то  чому  тоді  пан  Аваков  звільнив  Князева ?»

23.08.2018  звертався  в  прокуратуру  м. Фастова  та  30.10.2019  до  Директора  Національного  антикорупційного  бюро  України  А.С. Ситника  і  отримав  відповіді,  що  це  не  їхні  функції.

21.08.2018  подавав  звернення  Уповноваженому  ВР  з  прав  людини  Л.Л. Денисовій.

21.08.,08.11.2018  та  07.02.2019  надсилав  листи  до  Президента  Порошенка  П.О..

Всі  ці  звернення  були  безрезультатними  і  пересилалися  в  Фастів.

Чиновники,  керівники  і  посадовці  які  надсилали  мені  відповіді  стверджували,  що  вони  не  мають  повноважень  втручатися  і  вирішувати  підняті  мною  проблеми  та  рекомендували  звертатися  до  суду.  Дозволити  незаконну,  шляхом  обману,  приватизацію  моєї  присадибної  ділянки  за  хабар  вони  мають  повноваження,  а  відмінити  її  ні.  Не  виявляти  та  покривати  злодіїв  води  які  на  протязі  25-27 років  нанесли  місту  збитків  на  десятки  тисяч  гривень  мають  повнова-ження  тому,  що  за  це  отримують  хабарі,  а  звернутися  до  суду  ні.  Мають  повноваження  не  звертати  уваги  і  не  реагувати  на  мої  заяви  про  те,  що  Крук  М.М.  забруднює  і  отруює  водні  ресурси,  самовільно  захоплює  землю  загального  користування,  робить  порушення  ДБН  та  протипожежної  безпеки,  облаштував  обробку  каменю  в  приватному  секторі,  нелегально  використовує  працю  найманого  працівника  і  не  сплачуючи  за  нього  податки,  а  на  їх  усунення  не  мають?  Чому  я,  а  не  міська  влада  повинен  звертатися  до  суду,  щоб  припинити  крадіжку  води  та  відшкодувати  місту  її  вартість  за  26  років,  а  також  оцінити  вартість  нанесеної  шкоди  навколишньому  середовищу  за  такий  же  період  і  стягнути  з  винуватця  на  користь  місцевого  бюджету?  У  влади  є  юристи,  їм  підзвітна  поліція  яка  має  повноваження  перевіряти  фіксувати  та  збирати  докази  для  звернення  до  суду. А,  що  можу  я,  пожилий,  хворий,  немічний  чоловік?  З  чим  я  звернуся  до  суду,  з  якими  доказами?  Поліція  замість  того  щоб  зафіксувати  та  підтвердити  факти  на  які  я  вказував,  зробила  все  навпаки.  В  мене  не  має  коштів  щоб  подати  позов,  щоб  найняти  адвоката  тому,  що  вони  тепер  коштовніші  за  золото,  щоб  заплатити  судді,  а  в  мого  опонента  Крука  М.М.  всі  ці  можливості  є.  При  такому  розкладі,  що  я  отримаю  від  суду,  який  явно  буде  не  на  мою  користь,  втрачене  здоров’я  якого  і  так  не  має,  нервове  потрясіння  від  несправедливості   чи  свою  смерть  в  залі  суду? Після  програного  суду  у  чиновників  з’явиться  вагома  підстава  надавати  мені  відписки  з  посиланнями  на  його  рішення. Чому  в  нас  всі  проблеми  повинні  вирішуватися  в  суді,  невже  один  суддя  розумніший  за  колективний  орган,  приміром  ради  різних  рівнів,  чи  виконавчі  органи?  Чому  органи  влади  чи  установи  не  зобов’язані  виправити  ними ж  допущені  порушення,  а  тільки  суддя?  Чому  міська  рада  чи  поліція  накладанням  штрафів, які  в  них  є  право  накладати,  не  може  змусити  Крука  М.М.  припинити  беззаконня?  Чому  вище стоячий  орган  влади  шляхом  накладання  стягнень  не  може  змусити  нижче  стоячий  застосовувати  міри  впливу  до  порушників,  а не  покривати  їх  та  не  доводити  справи  до  суду?

Пане  Президенте  в  вашому  королівстві  панують  безлад  і  беззаконня.  Нам  простим  людям  жити  в  цій  державі  не  те,  що  не  комфортно,  а  небезпечно.  Попередня  влада  започаткувала,  а  Ваша  наполегливо  продовжує  реформи  децентралізації  та  самоврядування,    медичну,  пенсійну  та  поліції.  Ці  реформи  самі  близькі  і  болючі  для  простого  люду.  Вони  робляться  кривими  руками  і  мають  уродливий  вигляд.

В  медицині  я  не  маю  можливостей  широкого  вибору  хорошого сімейного  лікаря.  Був  записаний  до  одного  та  коли  тяжко  захворів  і  по  телефону  запросив  його  обстежити  мене  і  надати  допомогу  в  мене  дома,  він  відповів,  що  таких  як  я  у  нього  багато  і  йому  ніколи.  В  даний  час  він  звільнився  і  мені  нав’язливо  пропонують  іншого,  про  якого  я  нічого  не  знаю,  які  він  має  здібності,  кваліфікацію  і  репутацію,  але  думаю,  що  не  дуже  хороші,  якщо  до  цього  часу  не  набрав  пацієнтів. Раніше  було  зрозуміліше,  я  приходив  в  поліклініку,  записувався  на  прийом  до  одного  із  декількох  терапевтів,  якщо  він  мені  не  подобався  то  наступного  разу  записувався  до  іншого  і  так  вибирав  того  який  мене  влаштовував.  Тоді  в  мене  дійсно  було  право  вибору.  Я  маю  декілька  важких,  хронічних  недуг.  Одна  із  них  жов-чокам’яна   яка  на  протязі  року  прогресує  і  від  якої  я  мало  не  помер. Декілька  разів  швидка  чи  невідкладна  допомога (мені  вже  складно  в  цьому  розібратись)  мене  забирала  в  стаціонар,  де  з  мене  брали  50  грн.  за  оформлення  і  всі  ліки  купляв  за  свої  кошти.  Потім  направили  в  обласну  на  операцію,  де  прийшлося  платити  за  все,  за  ліки,  за  матеріали  для  операції,  за  апарат  яким  робили  операцію,  лікарю  і  навіть  медсестрі  яка  заявила,  що  у  неї  мала  зарплата  і  я  їй  повинен  дати  300  грн. . Операція  і  лікування  обійшлися  мені  в  20000  гривень яких  я  не  мав  і  моїй  дочці  з  внучкою  прийшлося  їх  позичати  в  знайомих.  Мій  синок,  Крук  М.М.,  якому  я  побудував  будинок  в  своєму  дворі  (який  він  у  мене  відібрав  та  знищив  мою  каналізацію  і  перекрив  водопровід),  постійно  клянчив  гроші  з  моєї  пенсії  і  скиглить,  що  я  йому  нічого  не  дав,  не  допоміг  ні  однією  гривнею.  Заявляє,  що  не  має  коштів,  а  в  цей  час  будує  2-х  метрові  паркани  та  накупив (а  може  надала  подруга  із  «Фастів-благоустрій»  пані  С.І. Супрунова)  2  десятки  туй,  заввишки  1,5-2  метри,  які  висадив  «стіною»  перед  моїми  вікнами.

« Дякую  всім  за  таку  реформу».

Поліційну  реформу  я  випробував  на  собі і  заявляю,  що  нова,  реформована  поліція  нічим  не  краща  старої в  частині  бездіяльності,  байдужості,  некомпетентності,  недосвідченості,  неосвіченості,  грубості,  хамства,  корумпованості,  кумівства,  сватівства,  незалежності,  в  намаганні  не  фіксувати,  не  розслідувати,  приховувати  та  покривати  злочини  і  правопорушення.  Про  п’янки,  побиття  людей,  вибивання  доказів,  їзда  в  п’яному  стані  за  кермом  та  здійснення  наїздів  на  людей  з  смертельними  випадками,  фіксація  і  затримання  при  отриманні  хабарів  та  поборів  постійно  освічується  в  новинах  телебачення,  ЗМІ  та  інтернеті.

Розвелося  маса  аферистів  які  ошукують  людей  і  не  несуть  відпові-дальності  тому,  що  нав’язується  твердження,  що  люди  самі  винуваті,  а  не  держава  яка  створила  такі  умови.  Процвітає  рейдерство.  Людей  грабують,  вбивають  вдома  і  на  вулиці,  вночі  і  серед  білого  дня.  Обдирають  в  нелегальних  чи напівлегальних  казино  і  гральних  автоматах  з  вивісками  «державна  лотерея».  І  ніхто  їх  не  може  і  не  хоче  захистити  тому,  що  поліція  як  була  так  і  є  зросшоюся  з  криміналом  та  сама  кришує  цей  процес.  Це  не  реформи,  це  Америка  періоду  Аль  Капоне,  це  Італія  часів  розквіту «коза  ностра».

Я  в  силу  свого  життєвого  досвіду  вважаю,  що  самоврядування  це  фікція,  ціль  якої  позбавити  таких  як  я  можливості  скаржитися  та  шукати  правди  в  центральних  органах  влади  тому,  що  відповідь  буде  така: « ви  до  нас  не  ходіть  і  не  пишіть,  ми  зробили  вам  децентралі-зацію  та  самоврядування,  ви  вибрали  собі  там  владу,  з  неї  і  питайте,  ми  не  вправі  втручатися».  І  буде  центральна  влада  жити  тихо,  мирно,  спокійно,  заможно,  без  проблем.  Кине  відсотки,  як  собаці  кістку,  на  місця  і  гризіця  там,   а  нас  не  чіпайте.  На  даний  час  міська  рада  є  виборним  органом  самоврядування  Фастівської  громади  на  чолі  з  вибраним  корумпованим,  безвідповідальним головою  Нетяжуком  М.Д.  і  такими  ж  депутатами  та  виконавчим  комітетом.  Які  деребанять  бюджет  міста  на  свої  міністерські  зарплати,  доплати  та  премії,  а  залишки  коштів  відмивають  закопуючи  в  землю  у  вигляді  реконструкції  майдану  перед  мерією,  яка  стоїть  розрита  уже  два  роки  і  на  якій  зрубали  три  красиві,  великі,  голубі  ялини,  або  у  влашту-ванні  фонтанчиків,  чи  проведенні  масових  гучних  гулянь,  закупівлі  коштовних  туй  нібито  для  озеленення  міста,  а  насправді  для  особистих  дворів  чиновників.    Все  це  добре  коли  народ  живе  заможно   і  соціально  захищений,  коли  прокладені  хороші  дороги,  все  місто  забезпечене  централізованою  подачею  хорошої  питної  води   та  облаштоване   централізованим  каналізаційним збором  рідких  побутових  відходів,  а  коли  всього  цього  не  має  і  дороги  всі  в  ямах,  водопостачання  з  криниць,  поряд  з  якими  збудовані  вигрібні  ями  тому,  що  на  мізерних  присадибних  ділянках  просто  немає  місця  щоб  витримати  безпечну  відстань  згідно  ДБН. То  може  в  першу  чергу  витрачати  кошти  на  розбудову   інфраструктури  життєдіяльності  міста?  Відновити  зруйнований  вибухом  багатоквартирний  будинок,  або  звернути  увагу  на  покинуту  військову  частину,  в  центрі  міста,  з  її  казармами   які  скоро  можуть  розвалитися.  Можливо  хтось  і  чекає  щоб  вони  зникли  та  захопити  територію.  Чому  не  зупинити  їх  занепад,  не  відремонтувати  та  надати  для  розселення  чисельних  біженців  з  окупованих  територій  чи  військовим,  приймавшим  участь  у  війні. Я  розумію,  що  ця  територія  і  майно  належить  військовим,  але  ж  питання  можна  винести  на  рівень  Кабінету  Міністрів,  Верховної  Ради,  Президента.  По  великому  рахунку  це  держави,  а  значить  і  народу,  громади.

Я  впевнений,  що  на  наступних  виборах  ця  нібито  реформована  громада  Фастова  вибере  такого ж  голову  як  Нетяжук,  а  може  саме  його,  таких  же  депутатів,  переважно  із  сфери  бізнесу  та  керівників  підприємств  і  установ,  чиновників  і  їх  родичів.  Їм  будуть  забезпечу-вати  прохід  у  владу  їхні  (або  вкрадені  у  громади,  держави)  гроші,  їхній  вплив,  їхні  зв’язки,  кількість  їхніх  підлеглих,  чисельність  родичів  і  друзів,  кількість  п’яничок  які  за  чарку  проголосують  та   пенсіонерів  за  пляшку  олії  і  пакет  борошна,  підкуплені  і  назначені  ними  члени  виборчих  комісій.  За  них  будуть  голосувати  зневірені  і  байдужі  люди,  для  яких  буде  гаслом,  що  вибирати  не  має  з  кого,  всі  такі  самі,  нехай  залишаються  ці  бо  вони  вже  накралися  і  може  більше  не  будуть,  а  нові,  хто  його  знає,  може  будуть  красти  ще  більше.

За  них  будуть  бігати  агітувати  такі  як  мій  син  Крук  М.М.,  щоб  мати  якісь  преференції  у  несплаті  податків,  щоб  захвачувати  чужі  території  і  чинити  інші  беззаконня  та  мати  покровителів,  які  будуть  їх  захищати  і  кришувати.

Ми  вже  вибирали  Президента  Порошенка  із  риторикою,  що  бізнесмен  він  господар,  він  створив  імперію,  в  нього  працівникам  добре  платять,  так  буде  і  в  державі  при  його  правлінні.  В  нього  все  є  в  достатку  і  красти  він  не  буде.  Маємо  переконливий  результат,  який  нас  нічому  не  навчив.  Українцям  подобається  постійно  наступа-ти  на  граблі  і  щоразу  думати,  що  цей  раз  буде  не  так  боляче.

Бізнес  у  владі  це  утопія,  як  комунізм  і  навіть  ненаситний,  ненажер-ливий  капіталізм,  який  колись  закінчиться. За  час  нашої  незалежності  нами  правили  партійні  функціонери,  директори  і  бізнесмени  які  під  час  своїх  каденцій  поставали  мільйонерами  та  мільярдерами.  Наша  держава  плодить  мільйонерів  із  когорти  своїх  чиновників,  виплачуючи  їм  непристойно  захмарні,  незаслужені  зарплати  і  при  цьому  вони  залишаються  корупціонерами.  До  влади  повинні  приходити  ідейні  альтруїсти,  яких  не  цікавить  власне  збагачення,  а  розбудова  сильної,  заможної,  соціально  справедливої  держави  з  рівно  заможним  населенням.  В  іншому  випадку,  при  великому  розшаруванні  на  багатих  і  бідних  держава  не  може  бути  стабільною  і  успішно  розвиватися,  вона  приречена  на  постійні  потрясіння,  на  соціальні  бунти  і  революції.  Доки  наші  скоробагатьки  не  зрозуміють,  що  вони  або  їхні  нащадки  не  зможуть  спокійно  жити  і  проживати  награбоване  у  держави,  а  значить  у  народу,  якщо  народ  буде  залишатись  бідним.  Ні  в  Україні,  ні  в  інших  країнах  світу.  Рано  чи  пізно  голодний,  бідний  народ  захоче  відняти  у  них  награбоване,  а  це  без  крові  не  буває.  Про  це  свідчить  багатовікова  історія  нашої  планети.  В  розви-нених  і  багатих,  по  нашим  міркам,  державах  їм  також  не  буде  комфортно  і  безпечно  тому,  що  вже  тепер  там  проявляють  набагато  більше  непокори  і  бунтів  ніж  у  нас.  Надалі  цей  процес  буде  набирати  обертів  тому,  що і там  немає  справедливості.   Це  видно  у   виявленні  їхнього  відношення  до  нашої  воюючої  країни.  Ніхто  не  зацікавлений  у  встановленні  світового  порядку  і  справедливості. Світовий  капітал  не  знає  меж  збагачення,  він  не  може  приборкати  свою  ненаситну  жадібність  і  хоче  зайняти  місце  Бога  на  цій  грішній  Землі.

Пенсійна  реформа  із  запровадженням  накопичувальної  системи  в  нашій  державі  неможлива,  при  такому  стані  економіки,  банківської і  правоохоронної  систем, які  не  можуть  гарантувати  збереження  вкладів.

В  даний  час  вона  зводиться  лише  до  не  справедливого  прогресивного   підвищення  і  встановлення  пенсій  високооплачуваним  чиновникам  керівного  складу  всіх  часів.  Шляхом  встановлення  середньої  заробіт-ної  плати  по  країні,  яка  обдирає  низькооплачуваних  і  збагачує  високооплачуваних  за  рахунок   коефіцієнтів.  Як  можна  встановлювати  середню  зарплату  між  4000  грн.  і  1000000  грн. ( як  у  Коболєва),  чому  не  поділити  працюючих  на  кілька  груп  по  рівню  доходів  і  для  кожної  визначити  середній  дохід?  В  радянські  часи  влада  надавала  пріоритети  по  оплаті  праці  шахтарям,  сталеварам,  комбайнерам,  дояркам,  особливо на  фермах  з  високим  рівнем  механізації,  які  приходили  три  рази  на  день  по  годині  на  дойку  і  отримували  300-400  карбованців,  а  продавчиня,  чи  кухарка  у  гарячої  плити,  вистою-вали  цілий  день  на  ногах  і  отримували  70-80  крб..  У  вільній  Україні,  засудили  радянські  часи,  а  їхній  підхід  до  оплати  праці  ні  і  тепер  перші  отримують  5000-10000  гривень,  а  другі  1500-2000  гривень.  При  підвищеннях  пенсій  одним  додають  тисячі,  а  іншим  десятки  чи  сотні  гривень.  Якийсь  рахітний  підхід  і  така  ж  справедливість.  Керівники,  як  колишні  так  і  нинішні,  оклади  собі  і  наближеним  плебеям  призначають  по  максимуму,  ще  й  по  кілька  доплат:  за  складність,  за  напруженість,  за  ненормований  день, за  стаж,  за  вчене  звання,  за  науковий  ступінь  і  т. д.,  а  премії  взагалі  фантастичні.  Цими  дутими  окладами,  доплатами,  преміями  удесятиряють  свої  доходи,  а  потім   держава  нараховує  і  виплачує з  них  ці  не  зароблені,  а  штучні  пенсії.  Який  пенсійний  фонд  треба  мати,  щоб  забезпечити  виплату  таких  пенсій?  Чи  є  ще  в  світі  така  безглузда  держава?  Як  можна  нараховувати  пенсію  з  мільйонної  зарплати,  коли  вона  не  відповідає  державній  тарифній  сітці  посадових  окладів,  а  подарена  «з  барського  плеча»  як  бонус  за  те,  щоб  чиновник  не  крав  та  за  якусь  міфічну  відповідальність,  за  яку  ще  ніхто  і  ніколи  не  поніс  покарання?  Щоб  не  крав,  для  цього  є  УКК  України,  який  чомусь  не  застосовується  до  чиновників  у  нашій  країні,  а  діє  система  відкупу  у  вигляді  залогу,  підкупу  суддів  та  переховування  за  кордоном.  Для  цього  їм    назна-чають  такі  фантастичні  зарплати?   В  той  же  час,  некваліфіковані  працівники  від  першого  розряду  і  закінчуючи  інженером  2  категорії  12  розряду  зрівняні  і  отримують  мінімальний  оклад  4173  гривні,  а  інженеру  3  категорії  з  11  розрядом  ще  й  доплачують  тому,  що  його  оклад  3700  грн..

До  того  ж  депутати,  чиновники  всіх  рівнів,  керівники  підприємств   мають  всілякі  пільги:  надання  безкоштовного  житла,  або  грошова  компенсація  за  його  наймання;  позачергове  отримання  квартир;  надання  службового  транспорту  щоб  добиратися  з  дому  до  роботи  і  в  зворотньому  напрямку,  та  обслуговувати  родину;  безоплатне  лікування  в  спецмедзакладах;  отримання  безкоштовних  санаторно-курортних  путівок;  поїздки  за  кордон  за  державний  кошт  під  виглядом  службових  відряджень.

Пане  Президенте,  чи  не  забагато  їм  пільг  і  привілеїв,  чи  не  за  дорого  вони  обходяться  бюджету  і  нам,  платникам  податків?

Порошенко  обіцяв  створити  5000000  робочих  місць,  але  не  виконав  і  сотні  тисяч  нашого  народу  виїхали  за  кордон.   Ви  зі  своєю  командою  також  обіцяєте  створити  5000000  робочих  місць,  але  не  зрозуміло  як  і  де?  Поки,  що  Ви  почали  їх  тільки  знищувати.  Скільки  на  даний  час  працівників  зайнято  в  1216  державних  підприємствах  яких  Ви  плануєте  позбутися,  сотні  тисяч  чи  більше  мільйона?  Куди  вони  подінуться  після  скорочення,  поповнять  ряди  безробітних  чи  емігрантів?   Кабінет  Міністрів  декларує  щорічний  ріст  середньої  зарплати  на  2000  гривень,  за  рахунок  кого,  голоти  чи  « коболєвих»?  В  народі  прізвище  Коболєва  стало  тотожним  Тітушко.

Я  пропоную  всім,  від  Президента  до  прибиральниці  назначати  одну  суму  пенсії,  достатню  для  комфортного  проживання  і  особливо  лікування.  Фізіологічні  потреби  в  усіх  людей  однакові,  незалежно  від  їх  статусу,  посади  чи  доходів.  Високооплачувані  посадовці  мали   змогу  зробити  запаси  і  накопичити   як  коштів  так  майна  під  час  своєї  трудової  діяльності,  за  рахунок  високих  окладів  і  можливостей  отримувати  так  звані  нетрудові  доходи,  а  прості  трударі  були  цього  позбавлені  і  змушені  були  жити  від  зарплати  до  зарплати,  відкладати  не  було  чого.  По  Конституції  всі  люди  рівні  то  урівняйте  їх  хоч  на  пенсії.  Що  це  за  прожитковий  мінімум   який  не  передбачає  можливість  накопичувати  кошти  на  випадок  проведення  дорогої  операції  чи  лікування  тяжкої  хвороби,  чи  на  поховання  у  разі  смерті?

З  повагою  і  надією  на  Вашу  небайдужість  і  допомогу  Крук  Микола  Іванович,  вулиця  Силенка  12,  м.  Фастів,  Київська  область,  тел.  066  8482176.

Шановний  Арсен Борисович

 

Я, Крук Микола Іванович, 1935 р.н., проживаю по вул.. Силенка 12, м. Фастів, Київська обл.., звертаюся до Вас з цим відкритим листом в надії, що може в такий спосіб зможу донести свою біду і отримаю допомогу. Листи які я надсилав поштою на Ваше міністерство, в Національну та обласну поліцію України  переадресовува-лися у Фастівське відділення поліції. Поверталися до тих на кого я скаржився.

З літа минулого року веду боротьбу з чиновниками структур місцевої влади, які замість того, щоб припинити правопорушення та злочини вчинені місцевим « мажо-ром» Круком М.М., всіляко покривають та вигороджують його лише тому, що його кум депутат міськради. Крук М.М. де-факто мій сусід, а де-юре мій син, якому я дозволив прибудувати до мого старого будинку двоповерхову прибудову, на моїй ділянці в 7 соток, при моїй допомозі, як  фізичній так і фінансовій. Із вдячності він знищив мою вигрібну яму (септик), перекрив  подачу води із міського водопроводу, загородив парканом доступ до мого погреба та доступи для обслуговування будинку.

Шляхом обману провів приватизацію частини моєї присадибної ділянки. Самовільно захопив та перекрив парканом тупикову частину вулиці. Свою вигрібну яму влашту-вав так, що побутові стічні води з неї скидаються прямо в річку, яка протікає в кінці моєї ділянки. Самовільно, таємно приєднався до міського водопроводу і на протязі більше   20 років безоплатно користується водою (краде).

Про все це я написав і подав більше десяти заяв та скарг на ім’я міського голови

М.В.Нетяжука та начальника «Фастів-водоканал»  В.О.Пархоменка. Від міськради, декілька разів, прибувала комісія по житлово-земельних питаннях, яка замість того щоб дослідити факти правопорушень і злочину вчинених Круком М.М. та припинити подальшу дію цих порушень, соромили мене читаючи мораль про те, що я заважаю такому достойному жителю міста жити. Намагалися мене переконати, що він все робить згідно правил і вимог законів і відображали це в своїх рішеннях, які регуляр-но надсилали мені. Члени комісії ніяк не хотіли почути, що вони стоять на самовіль-но захопленій, загороженій території двору Крука М.М. на якій знаходиться таємно облаштоване місце під’єднання до міського водогону. І ніхто не намагався його шукати. Бригади водопровідників, які приїздили на мої виклики, розводили руками, посилаючись на те, що то приватна територія і заходити туди без дозволу господаря не мають права. На мої твердження, що то територія загальних земель міста і якщо вас туди не допускають, визивайте поліцію, вони не реагували, а просто від’їжджали.

Така була вказівка від мера міста, не чіпати Крука М.М.. Наряди поліції, які я неодноразово викликав, також посилались на приватну територію і свою безпоряд-ність. На мою пораду викликати землевпорядну службу міста, щоб на місці показали план з межами вулиці і приватної території Крука М.М., не реагували.

30.10.2018р. я написав Заяву(№13087 від 01.11.18) в поліцію на імя начальника Мячикова С.П. про те, що Крук М.М. самовільно приєднав частину вулиці до свого двору, на яку не має дозвільних документів і плану, по якій проходить водопровід та не допускає ремонтні бригади «Фастів-водоканал» для відновлення подачі води. В заяві просив провести відповідну роботу з Круком М.М. та забезпечити доступ працівникам водоканалу на вказану територію для виконання своїх обов’язків. 22.11.2018 отримав відписку №К-818 від 14.11.18 про те, що перевірка не виявила підстав для внесення ЄРДР.

06.11.18  я подав Заяву(повідомлення)(№ 13405 від 08.11.18) про кримінальне правопорушення за ст..ст. 364, 367 КК України, про те що посадові особи Нетяжук М.Д. та Пархоменко В.О. вчиняють посадовий злочин діючи в інтересах Крука М.М. та покриваючи його злочинні дії, які наносять місту матеріальні та екологічні збитки.

В заяві просив внести її до ЄРДР та визнати мене потерпілою особою і т.і.

Користуючись моєю старістю, немічністю та юридичною  безграмотністю працівни-ки поліції зареєстрували мою заяву як звичайну і надіслали  відписку, аналогічну попередній, більше ніж через місяць № К-851 від 30.11.18.. Я тоді не знав, що на протязі 10 днів маю право оскаржити дії поліції в слідчого судді. Натомість  12.03.2019 р.  написав скаргу Голові Національної поліції України  Князеву С.М. на дії Фастівської поліції і отримав листа з слідчого управління  поліції в Київській обл.. за підписом майора Д.А. Замороки. В листі повідомлялося, що моя скарга направлена для розгляду та прийняття рішення  в порядку ст.. 214 КПКУ до того ж таки пана  М’ячикова С.П. . В кінці листа грізний припис про персональну відповідальність за невиконання вимог наданої вказівки. А де результат ?  Немає. Це, що гра в доброго і злого поліцейського? Це так нова реформована поліція поліпшує показники  по зниженню правопорушень, не реєструючи  заяв і не відкриваючи  кримінальних проваджень та не проводячи досудових розслідувань ?

Я, моя дочка і її чоловік мабуть декілька десятків разів, за період з минулого літа і по цей час, телефонували на 102  і викликали поліцію з приводу хуліганських дій і правопорушень Крука М.М.. Бували випадки, що прибулий наряд не хотів складати протокол або приймати заяву. Вбитих чи побитих немає, то розбирайтеся самі, а ми поїхали. І лише попередження, що ми повторно зателефонуємо  на 102 зі скаргою на них, змушувало їх вчиняти якісь дії. 15 чи 16 серпня 2018 року я викликав наряд поліції тому, що Крук М.М. нищив мою вигрібну яму. Прибулий наряд поліції не зупинив дії Крука М.М., не склав протокол з місця вчинення правопорушення, тим самим не зафіксував вчинення дії по знищенню моєї вигрібної ями, а пошептавшись з ним на відстані склали якусь постанову. Я думаючи, що це постанова на Крука М.М. підписав її . Мені, без будь яких пояснень, вручили копію на якій нічого неможливо було прочитати і поїхали. Лише через деякий час я дізнався, що тією постановою мене оштрафували за будь то би  фальшивий виклик. З цього приводу я писав скаргу начальнику поліції вказуючи на явний зговір співробітників поліції з правопоруш-ником. І, що хтось поніс покарання, чи хоч би вибачилися переді мною за таке знущання ?

В мене зібралося десяток формальних відписок лише від начальника Фастівської поліції  М’ячикова С.П. і жодної  конкретної дії по моїх заявах. Це дає мені підстави  вважати, що він разом з мером міста Нетяжуком в зговорі з Круком М.М. і покривають його злочинні дії.

В разі відсутності, з Вашої сторони, позитивної реакції на моє звернення я напишу аналогічного відкритого листа  Президенту, пану Зеленському.

З повагою і надією Крук М.І. пенсіонер чорнобильської зони, тяжко хвора людина яка вже другий рік не може помитися, прийняти душ чи ванну, випрати білизну тому, що місцева бандитська влада позбавила мене такої можливості, покриваючи злочинні дії Крука М.М..  Тел.. 066 848 2176

 

3 вересня  2019 р.                                                                     М.І. Крук

 

ЕКСУ

ЕКСУ

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!