ІншеВсі скаргиКрадіжка електроенергії, яку не хочуть помічати в Броварах

ЕКСУ ЕКСУ3 тижні ago2111 min

“На моєму об’єкті ПрАТ «Меркурій-Торг», на закритій по периметру території розташована трансформаторна підстанція – ТП №-346, що перебуває на балансі ПрАТ «Меркурій-Торг» як і сам об’єкт в цілому, за адресою : вул.Шевченка 27, м.Бровари, київська обл..
В середині грудня 2019 року довірена мною особа виявила не санкціоноване підключення до мого трансформатора.

26.12.2019 р. довіреною особою, неофіційно було залучено знайомого фахівця з електрики, та у присутності свідка, фіксуючи всі події на відеокамеру було встановлено, що об’єкт «Джерельна вода», який знаходиться поруч з моїм об’єктом – не санкціоновано підключений до мого трансформатору після обліку.

Фактично іде крадіжка електроенергії, так як встановлено, що підключення виконано після обліку, що підтверджує факт саме крадіжки, так як об’єкт «Джерельна вода» її споживає, а я, в свою чергу, не знаючи про це – за неї сплачую, що може підтвердити своїми квитанціями. Оскільки дане підключення іде від самого трансформатору, а трансформатор знаходиться на закритій території та опломбовано, то таке підключення могло бути виконаним тільки представниками Броварського РП ПрАТ “Київобленерго”(далі як Броварський РП) так як доступ до трансформатора надавався завжди тільки їхнім представникам!

29.12.2019р., так як я перебував за межами Київської області,то довірена особа викликала поліцію на місце злочину та в свою чергу було прийнято співробітниками поліції заяву на місці, по факту крадіжки електроенергії. В присутності співробітників поліції , а також в присутності свідка, фіксуючи на відеокамеру та здійснюючи відео фіксацію з мобільного телефона одночасно, було вимкнуто та через деякий час увімкнуто подачу електричного струму з трансформатору, та таким чином зафіксовано, що на об’єкті «Джерельна вода» світло вимикалось і вмикалось одночасно з діями на моєму трансформаторі. Жодних слідчих дій чи будь-яких повідомлень з боку поліції станом на сьогоднішній день не відбувалось та не надходило. На початку квітня довірена мною особа прийшла у міський відділ поліції та у приймальні на її усний запит щодо звернення від 29.12.2019р. було сказано, що на час карантину довідки не видаються, але перевірили інформацію в комп’ютері та надали номер єдиного обліку – ЄО №35247 від 29.12.2019р.
09.01.2020р. мною було написано звернення та надано довіреною особою до Міністерства енергетики та захисту довкілля України (далі Мінекоенерго) з Вх.№ Я-50 від 09.01.2020р., в якому я просив їх ініціювати перевірку не санкціонованого підключення до ТП № 346. Також я пояснював, що підключення могло бути виконано лише представниками Броварського РП, так як окрім їхніх представників до мого трансформатора більше ніхто не допускався.
01.02.2020р. на мій об’єкт прихали представники Громадської Організації «Енергетика і закон», ЄДРПОУ- 40192557, та зафіксували факт незаконного підключення.

25.02.2020р. на мій об’єкт завітав інспектор Броварського РП і сказав співробітнику кафе, що йому потрібен доступ до трансформатора для здійснення заміни лічильника. Співробітниця надала інспектору номер телефону довіреної особи. По телефону довірена особа запитала в інспектора чи є в нього направлення або відповідний наказ на виконання зазначених ним робіт, на що інспектор відповів що у них акція і ніяких документів в нього немає. 28.02.2020р. довірена особа особисто, за моїм підписом надала в Броварський РП звернення з Вх.№ Я-27 від 28.02.2020р. (копію надаю).У своєму зверненні я просив їх офіційно підтвердити наміри інспектора, та у разі підтвердження надати копії необхідних документів на виконання заявлених робіт. Відповідь, станом на сьогоднішній день – не надходила!
26.02.2020р. довірена мною особа особисто поїхала до Мінекоенрго за відповіддю, так як вже близько двох тижнів з приймальні в телефонному режимі її запевняли, що відповідь вже надіслали поштовим переказом. Увійшовши до приймальні виявилось, що ніякої відповіді не надсилалось, при цьому ж було сказано, що відповідь на їхній запит від Держенергонагляду -їх(Мінекоенерго) не задовольнила, і щоби ми продовжували очікувати на комісію для вирішення питання по суті. Даний візит зафіксовано в журналі відвідувань Мінекоенерго.
27.02.2020р. я написав і відправив поштовим переказом вже друге своє звернення до Мінекоенерго. В ньому я повідомляв, що за час їхньої бездіяльності на не санкціоновано підключеному об’єкті «Джерельна вода» з’явився ще один суб’єкт господарювання, котрий розмістив там ще й кав’ярню, що значно збільшило мої витрати, так як я сплачую за вкрадену у мене електроенергію очікуючи на комісію, яка офіційно задокументує факт незаконного підключення до мого трансформатора! Також я наголосив на тому, що Мінекоенерго поінформувало Броварський РП, хоча у своєму зверненні я просив їх цього не робити максимально до приїзду комісії, після чого представники Київобленерго почали активно намагатися приховати сліди злочину, намагаючись змінити схеми підключення, вигадавши при цьому якусь акцію від «Київобленерго»!


12.03.2020р. довіреній мною особі зателефонували і представились співробітниками «Київобленерго». Вони сказали, що їм поступила вказівка з центрального офісу розібратися у ситуації що склалася. В цей же день відбулася зустріч на моєму об’єкті між, як виявилось двома майстрами Броварського РП та довіреною особою. На запитання чи є в них направлення на перевірку вони відповіли, що ніякого направлення в них немає і що їм нібито просто зателефонували з центрального офісу та доручили розібратися, при цьому вони навіть не змогли пояснити в чому саме їм було доручено розібратися! Довірена мною особа перевірила наявність особистих посвідчень, попередила їх про те, що не дозволяє їм, оскільки в них нема відповідних документів чіпати пломби та змінювати схеми підключення. Після чого вони були допущені до поверхневого огляду, фіксуючи перевірку засобами відеотехніки нашою стороною. Довірена особа, і це є на відеозаписі, при представниках Броварського РП вимкнула напругу на моєму трансформаторі, після чого світло вимкнулось як на об’єкті власника, так і на об’єкті не санкціоновано підключеного абонента, що вже вкотре підтверджує факт його приєднання до мого трансформатора! Після огляду довірена особа наполягла на тому, щоби їй надали відповідний акт огляду, після чого їй все ж таки було надано два акта контрольного огляду від 12.03.2020р. з зазначенням в них незаконно підключеного абонента як –
ФОП «Барановський А.В.», договір № -220069915.
18.03.2020р. я в черговий раз направив до Мінекоенерго звернення, в якому вже втретє просив їх терміново ініціювати перевірку порушеного мною питання, так як представники Броварського РП постійно тепер намагаються приховати сліди злочину. Також, вкотре намагався донести до їх свідомості, що якби представники Київобленерго не виконували незаконного підключення абонента до мого ТП, то вони б не бігали на мій об’єкт, постійно намагаючись провести якісь вигадані роботи у моєму трансформаторі! Також, мною було надано копію наданих мені актів представниками Броварського РП від 12.03.2020р., та Мінекоенерго було проігноровано і ці факти! А саме, чому ФОП «Барановський А.В.»,
дог.№ 220069915 по документах підключено не до мого трансформатору, а по факту – до мого трансформатора!
20.03.2020р. я вже вимушено звернувся до Офісу Президента України, Кабінету Міністрів України та Уповноваженого ВР України з прав людини з проханням втрутитися у ситуацію, що склалася між мною та Мінекоенерго, та взяти її під особистий контроль. Суть мого звернення полягала у тому, що Мінекоенерго свідомо надало інформацію до Броварського РП, на дії представників котрого я якраз таки по суті і скаржився, грубо порушуючи при цьому надані строки для вирішення порушених мною питань згідно статті 20 ЗУ «Про звернення громадян». Також це грубе порушення моїх прав дає всі підстави вважати, що Мінекоенерго,скоріше всього, навмисно надавало Київобленерго час для того, щоби вони змогли приховати сліди злочину їхніх співробітників!
21.05.2020р., після втручання центральних органів виконавчої влади я, все ж таки отримав таку довгоочікувану відповідь від Мінекоенерго від 11.05.2020р. В отриманій відповіді від Мінекоенерго вони підтвердили всі три його звернення до них, та в свою чергу, підтвердили грубе порушення статті 20 ЗУ «Про звернення громадян» так як загальний термін від першого його звернення від 09.01.2020р. до відповіді від 11.05.2020р. склав – сто двадцять три дні, що значно перевищує відведений по закону максимальний термін у – сорок п’ять днів!
У своїй відповіді вони підтверджують той факт, що надали запит Броварському РП, тобто свідомо повідомили їм про спробу викриття скоєного ними злочину, надавши таким чином їм можливість та час для усунення слідів злочину, чим порушили статтю 7 ЗУ «Про звернення громадян». Мінекоенерго, замість того, щоби вирішувати питання по суті, почало робити водночас неправомірні та вкрай не логічні речі. Вони почали, чомусь з того, що дали запит по об’єкту власника саме тій організації, відносно дій котрої і була моя скарга, а також їхній запит, чомусь стосувався саме і тільки мого об’єкта, а не наприклад і також зазначеного об’єкта, що краде електроенергію!? Тобто, в їхній відповіді не було жодного запиту, щодо об’єкта «Джерельна вода» та «Кав’ярня», що підтверджує той факт, що мої звернення ніяким чином по суті не вирішувались, чим порушено статтю 19 та 24 ЗУ «Про звернення громадян» .
Далі, Мінекоенерго надає вибірку споживання електроенергії, знову ж таки тільки моїм об’єктом та чомусь саме за один рік!? Зверніть Вашу увагу на те, що у січні, листопаді,грудні 2019 року та у січні 2020р. добре видно значний стрибок в сторону збільшення споживання електроенергії. Наголошую на тому, що значний стрибок споживання електроенергії припадає на період значного пониження температури повітря. Довожу до Вашого відома, що мій об’єкт має виключно газову та твердопаливну систему опалення, що виключає можливість та необхідність у споживанні електроенергії понаднормово! Натомість, об’єкт «Джерельна вода», не маючи власної системи опалення, використовував в зазначений період часу електричні обігрівачі, що окрім мене можуть підтвердити представники ГО «Енергетика і закон», які за моїм зверненням до них були присутні на моєму об’єкті власника 01.02.2020р. та фіксували зі своєї сторони дані правопорушення.
Також, в наданій Мінекоенерго відповіді немає жодної інформації щодо відрахувань від загальної кількості спожитої мною електроенергії – моїми субспоживачами, що підтверджує той факт, що об’єкт «Джерельна вода» та «Кав’ярня» не санкціоновано споживають, а насправді крадуть у мене електроенергію.
Об’єкт «Джерельна вода» та «Кав’ярня» знаходиться поза межами мого об’єкта та ніякого відношення до нього не має,окрім крадіжки електроенергії. Тому, інспектор Броварського РП не може не знати про його існування, так як існує він вже більше десяти років!
Далі, Мінекоенерго повідомляє, що до ПрАТ «Київобленерго» було зроблено відповідний запит № 4.7 – Вих./243-20 від 10.02.2020р. і що станом на 05.04.2020р., хоча відповідь мені було надано від 11.05.2020р. – інформація від зазначеного Товариства не надходила! Тобто, Мінекоенерго фактично підтвердило факт того,що «Київобленерго» є що приховувати, що підтверджується зверненнями до Мінекоенерго, в яких я також наголошував на тому, що на мої звернення я не отримав жодної відповіді від Броварського РП, а також про їхні постійні спроби провести не підтвердженні документально дії на моєму трансформаторі!
Далі, Мінекоенерго рекомендують мені звернутися до НКРЕКП, до ІКЦ або до суду, що є нічим іншим, як спробою перекласти свої повноваження на когось іншого! Якщо порушене мною питання не було б в їхній компетенції, то вони повідомили б про це одразу ж, або, на протязі не більше п’яти днів, переслали б його за належністю іншому органу! А так, вони навмисно затягнули з вирішенням по суті порушеного мною питання, по суті його – не вирішили, а тепер намагаються мене дезорієнтувати, таким чином спробувавши надати «Київобленерго» ще більше часу! Також, прошу звернути Вашу увагу на те, що Держенергонагляд являється підвідомчою організацією Мінекоенерго та згідно статті 9 ЗУ «Про ринок електричної енергії» має всі повноваження для того щоби адекватно відреагувати на мої звернення та здійснити перевірку саме по суті порушеного мною питання! НКРЕКП, на відміну від Держенергонагляду не має можливостей реалізації перевірки з виїздом комісії, що підтверджує факт навмисної спроби Мінекоенерго завести мене в оману! В НКРЕКП обов’язково буде надано відповідну скаргу, але після того, як буде отримано відповідний акт від Держенергонагляду або іншого компетентного органу про правопорушення з боку «Київобленерго»!
Окремо, щодо порушення моїх прав та законів України з боку Мінекоенерго надаються наступні беззаперечні докази. Як вказано вище, я поштовим переказом направив звернення, у тому числі і до Уповноваженого Верховної Ради України від 20.03.2020р.(копію надаю). В ньому детально описано проблему та прохання взяти ситуацію під свій контроль та ініціювати перевірку щодо вирішення питання по суті. У відповіді на моє звернення, наданій секретаріатом Уповноваженого ВРУ з прав людини від 27.04.2020р. чітко вказано, що до Мінекоенерго надіслано відповідний запит з Вимогами поновити моє право! 29.05.2020р.мною було отримано поштовим відправленням наступну відповідь від Мінекоенерго від 22.05.2020р. В цій відповіді вони вже вкотре намагаються ввести в оману мене та вже і Уповноваженого ВРУ з прав людини так як :
1. Вони пишуть, що розглянули моє звернення від 09.01.2020р., щодо перевірки розрахунків за електроенергію за адресою мого об’єкта та відповідності приєднання електроустановок вимогам нормативно-правовим актам у електроенергетичній галузі. Ця відповідь не відповідає дійсності, так як суть порушеного питання полягала у перевірці не моїх електроустановок, а незаконно підключених до нього абонентів представниками Броварського РП, а також я ніде не ініціював і не міг ініціювати перевірку власних розрахунків, так як і сам маю всі квитанції та звіти в наявності(копію для прикладу надаю). 2. Вони посилаються на те, що нібито Київобленерго до теперішнього часу не надало їм відповідь на їхній запит від 10.02.2020р. Впевнений в тому, що Мінекоенерго не зверталося повторно до Київобленерго з приводу порушення ними терміну щодо вирішення питання, а тому свідомо надавали їм час для вирішення питання саме на користь Київобленерго, чим було завдано мені значних збитків!
3. Вони намагаються посилатися на COVID-19, що є вкрай нелогічним, так як від дати першого мого звернення до початку карантинних обмежень пройшов вже, навіть на той час не один місяць! Також впевнений в тому, що Мінекоенерго мало можливість розгляду звернень від мене, та навмисно ніяк не реагувало через тісні стосунки з Київобленерго!
Нещодавно довіреною особою було встановлено, що у начальника Броварського РП ПрАТ «Київобленерго» – Сливи Юрія Миколайовича є племінник – Слива Микола Віталійович, оперуповноважений ВКП Броварського ВП ГУНП в Київській області.Оскільки по факту звернення щодо крадіжки електроенергії у мене, а електроенергія – це товар, не було проведено досудового розслідування та взагалі не прийнято ніяких заходів щодо скоєння цього злочину, то вважаю обґрунтованим рішення винести цю справу за межі Броварського відділу поліції та звернутися саме до журналістів.
Підсумовуючи все вищевказане, окремо хочу звернути Вашу увагу на те, як Поліція м. Бровари, ПрАТ «Київобленерго», Держенергонагляд та Мінекоенерго тісно співпрацюють між собою та всіма силами намагаються позбавити мене можливості добитися справедливості та притягнути винних у скоєнні цього злочину до відповідальності! Я вважаю, що маю право так говорити, тому що навів вище достатню кількість конкретних фактів, надавши при цьому копії документів та маючи в наявності, підтверджуючі все вищевказане – відеозаписи. Головне те, що питання, починаючи ще аж з 29.12.2020р., з боку Держави ніяк не вирішено і навіть не намагалося бути вирішеним по суті, що завдало та продовжує завдавати мені значних збитків!
Також звертаю Вашу увагу на те, що Офіс Президента України та Кабмін насправді виявилися не ефективними та не зацікавленими у вирішенні проблем своїх громадян, на відміну від Уповноваженого ВРУ з прав людини. Офіс президента та кабмін тупо пересилають мої звернення до Мінекоенерго, тоді як моя скарга не тільки на бездіяльність Мінекоенерго а і на свідоме порушення мого права та Законів Україні, чим самі порушують вже статтю 7 ЗУ Про звернення громадян!”, – написав до “ЕКСУ” Віктор.

ЕКСУ

ЕКСУ

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!