ГоловнеТовари та послугиМагазин Stylus продали бу товар, як новий

ЕКСУ ЕКСУ8 місяців ago9521 min

“Прошу вважати цю скаргу таким собі тестом на те, що в нашій країні почали відбуватися зміни. Зміни, на які ми так сподівалися, вибираючи нового Президента, нову Верховну Раду. А вони, в свою чергу, призначаючи нових керівників правоохоронних та фіскальних органів.
Дуже хочеться вірити в те, що простий громадянин без спеціальної юридичної підготовки зможе не відчувати себе безправним та ошуканим, дивлячись на скам’янілий вираз обличчя персоналу торгових закладів, коли просить дотримуватись його прав та виконання законів. І споживачу прийдеться потрапити в коло магазин – сервісний центр, де ніхто ні за що не несе відповідальність.

Моя історія почалася з того, що я не читав відгуки про інтернет магазин Stylus.com.ua. Про що дуже шкодую.
Зроби я це – я би не втратив купу нервів та часу, а дізнався би про величезну кількість негативних відгуків споживачів, які можна розділити всього на 3 категорії:
– Продаж бувшого у використанні товару під виглядом нового
– Продаж товару не належної якості або з ознаками контрабанди
– Не належний сервіс при звертанні у сервісний центр “Fixter” або при оформленні замовлення в магазині

Для прикладу можна взяти Книгу скарг та пропозіцій на сайті інтернет магазину Stylus.com.ua (https://stylus.ua/reviews/) або на сервісі Hotline (https://hotline.ua/yp/287/reviews/).
Думаю, що юристам та ЗМІ будуть цікаві численні факти порущення прав споживача з тексту нижче.

Думаю, що правоохоронцям, ЗМІ та новому керівництву ДФС буде цікава прогресивна схема роботи інтернет магазину Stylus.com.ua, в якій кожний торговий заклад оформлений на окремого ФОПа, а дата реєстрації цих фізичних осіб як підприємців довсім недавня. І цілком імовірно, що навіть якщо претензія споживача дійде до судовогу розгляду – торговий заклад буде вже оформлений на іншого ФОПа.
Зроблено це с метою ухилення від сплати податків, ускладнення відстоювання своїх прав споживачем та уникнення відповідальності за неякісний товар – питання риторичне.
Думаю, що правоохоронцям, ЗМІ та новому керівництву ДФС будуть цікаві документи, які інтернет магазин Stylus.com.ua видає замість фіскальних чеків (додається), які не мають відомостей ні про ФОПа ні про юридичну особу яка продає товар. А фіскальний номер я до сих пір не можу знайти в базі ДФС (https://cabinet.tax.gov.ua/cashregs/check) у розділі Пошук Фіскального Чека.

Думаю, що юристам та ЗМІ буде цікава робота “юридичного відділу” інтернет магазину Stylus.com.ua (відповідь додається), який трактує норми Закону про Захист Прав Споживачів по своєму та спотворює їх суть.
Думаю, що правоохоронцям, ЗМІ та новому керівництву ДФС буде цікаво про ніколи не працюючий “з технічних причин” термінал для сплати банківською карткою в торгових закладах інтернет магазину Stylus.com.ua, який змушує споживачів сплачувати “сервісний збір або коміссію” при сплаті через веб сайт. І сумма цього (невідомо якого) збору інколи доходить до кількох тисяч гривен. А згідно Закону – споживач має право сплатити банківською карткою за товар ту сумму яка вказана на ціннику.

Які “технічні причини” – ще одне риторичне питання.

Що я маю на сьогоднішний день:
– Залишену без відповіді заяву про надання інформації про придбаний товар (додається). А згідно Закону про Захист Прав Споживачів – споживач має право на вичерпну інформацію про товар який збирається придбати або вже придбав.
– Смартфон який має ознаки контрабанди, Товарний чек на цей смартфон в якому номер моделі відрізняється від фактичного номеру моделі товару (додається).
– Подану скаргу до Головного управління Держпродспоживслужби в м.Києві (# 6194 від 21.08.2019)(додається). Яке тільки через місяць направило запит на дозвіл здійснити перевірку згаданих у скарзі ФОПів, а коли буде дозвіл – невідомо.
– Спливаючий термін гарантійного “обслуговування”. Та смартфон, який лежить у коробці з повним заводським комплектом, відсутністю слідів використання, і номером моделі яка не співпадає з товарним чеком.
Текст самої скарги:

Я, ——— Андрій Володимирович, 04.07.2019р. придбав непродовольчий товар Смартфон Iphone X 256GB Silver, MQAG2, вартістю 25999 грн. (Двадцять п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень, 00 коп.) у інтернет магазині Stylus.com.ua за адресою м.Київ, вул. Січових Стрільців 79.
Під час гарантійного строку виявлено наступні недоліки придбаного товару: Після 5 хвилин телефонної розмови починає спотворюватися та (або) зникати мій голос. Абоненти з якими я розмовляю постійно кажуть, що мене погано чути або не чути взагалі.
23.07.2019 р. я звернувся у сервісний центр “Fixter”, який знаходиться за адресою м. Київ, вул. Протасів Яр 13 з вищезгаданою проблемою. Смартфон Iphone X 256GB Silver, MQAG2 був прийнятий на діагностику, про що є відмітка в гарантійному талоні.
26.07.2019 р. мені було повернуто Смартфон Iphone X 256GB Silver, MQAG2 та повідомлено, що діагностика не виявила дефекту. Про це теж є відмітка у гарантійному талоні. Про те, як само була проведена діагностика (якими засобами, приладами, тощо) ніякого документу не було надано. В усній формі спеціалісти сервісного центру рекомендували замінити сім карту у мого оператора (Київстар).
28.07.2019 р. Сім карта була замінена, але вищезгадана проблема залишилась.
30.07.2019 р. я звернувся до філіалу Інтернет магазину Stylus.com.ua за адресою м. Київ, вул. Протасів Яр 13 з усним проханням про повернення товару неналежної якості і повернення грошових коштів сплачених за нього. На що отримав усну відмову. За домовленістю з менеджером філіалу Інтернет магазину Stylus.com.ua було прийняте рішення про відправлення смартфону Iphone X 256GB Silver, MQAG2 на повну діагностику, яка може відбуватись протягом 45 діб.
Керуючись п.9 статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» я звернувся до працівників сервісного центру “Fixter” з проханням видати мені аналогічний смартфон з обмінного фонду на час діагностики/ремонту, придбаного мною, смартфону Iphone X 256GB Silver, MQAG2. На що отримав усну відповідь, що аналогічного смартфону у них, на часі, немає і мені було запропоновано смартфон Iphone 6s, який за всіма характеристиками гірше ніж той, що я намагався здати на повну діагностику.
Письмову відмову про надання аналогічного смартфону на час діагностики мені надати відмовились, чим грубо порушили мої права, як споживача.
Після цього, звернувшись знову до менеджеру філіалу Інтернет магазину Stylus.com.ua за адресою м. Київ, вул. Протасів Яр 13, і повторного прохання про повернення товару неналежної якості в зв’язку з тим що, мені не можуть надати аналогічний смартфон на час діагностики/ремонту – отримав відмову в усній формі.
Менеджер запропонував зв’язатись з «Відділом контролю якості» Інтернет магазину Stylus.com.ua для вирішення моєї ситуації. Зв’язавшись з «Відділом контролю якості» Інтернет магазину Stylus.com.ua, мене намагались переконати отримати наявний Iphone 6s з обмінного фонду, який за всіма характеристиками гірше ніж той, що я намагався здати на повну діагностику.
Вважаю ці дії грубим порушенням моїх прав, як споживача.
Враховуючи те, що я не маю можливості здати товар на діагностику/ремонт на законних умовах і діагностика/ремонт недоліку потребує понад чотирнадцять календарних днів, вважаю виявлений недолік істотним.
За таких умов я не можу використовувати товар за призначенням. Товар мною не використовувався після 28.07.2019 р., збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики. Розрахунковий документ: Талон Замовлення № 1091073 від 05.07.2019.
31.07.2019 в інтернет магазин Stylus.com.ua за адресою м.Київ, вул. Січових Стрільців 79 було направлено ЗАЯВУ щодо повернення товару неналежної якості (додається) та ЗАЯВУ щодо отримання інформації про ліцензії. Заяви працівники магазину прийняли, про що є відмітка на копії кожної заяви.
01.08.2019 З’ясувалося, що номер моделі придбаного мною смартфону (MQAG2) вказаний у Талоні Замовлення № 1091073 від 05.07.2019. відрізняється від номеру моделі (MQA92) самого смартфону. Різниця в цих моделях полягає в тому, що MQAG2 – це версія для використання в Європі, а MQA92 – версія для використання в Сполучених Штатах Америки. Тобто при купівлі смартфону я отримав, смартфон іншої моделі.
Ці обставини, на моє переконання, свідчать про фальсифікацію придбаного мною товару.
01.08.2019 Я звернувся до інтернет магазину Stylus.com.ua за адресою м.Київ, вул. Січових Стрільців 79. З усною вимогою про повернення товару та розірвання договору купівлі-продажу у зв’язку з тим, що номер моделі смартфону в Талоні Замовлення № 1091073 від 05.07.2019. відрізняється від фактичного номеру моделі смартфону яких я отримав. В чому мені було відмовлено. Причиною відмови була необхідність висновку сервісного центру “Fixter” про те, що товар не зламаний і цілісність пристрою не порушена.
01.08.2019 Прибувши до сервісного центру “Fixter”, який знаходиться за адресою м. Київ, вул. Протасів Яр 13, мені було відмовлено в такому висновку, аргументуючи відмову тим, що пристрій треба відправити на повну діагностику (до 14 днів) і буде необхідність його розібрати для перевірки того факту, що його не розбирали. Від чого я відмовився.
07.08.2019 Я отримав відповідь від інтернет магазину Stylus.com.ua (додається) на Заяву щодо повернення товару неналежної якості. В якій спотворено формулювання норм Закону України «Про захист прав споживачів» та проінформовано мене про те, що мої права порушені не були.
Виходячи з вищевикладеного прошу:
• Вжити заходів щодо припинення порушення моїх прав, як споживача, філіалом інтернет магазину Stylus.com.ua за адресою м.Київ, вул. Січових Стрільців 79.
ФОП Довбиш Ігор Андрійович
Реєстраційний номер облікової картки платника податків:
3291916619
Місце проживання фізичної особи-підприємця:
03187, м.Київ, вул. Заболотного, будинок 73, квартира 140.
Дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:
11.06.2019, 2 068 00 0000 042402
• Вжити заходів щодо припинення порушення моїх прав, як споживача, сервісним центром “Fixter” за адресою м. Київ, вул. Протасів Яр 13
ФОП Ходзінський Борис Валерійович
Реєстраційний номер облікової картки платника податків:
3372813056
Місце проживання фізичної особи-підприємця:
24000, Вінницька обл., м.Могилів-Подільський, вул. Б. Хмельницького, будинок 64
Дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:
18.06.2019, 2 178 00 0000 008716
• Вжити заходів щодо припинення порушення моїх прав, як споживача, філіалом інтернет магазину Stylus.com.ua за адресою м.Київ, вул. Протасів Яр 13
ФОП Майор Олег Вікторович
Реєстраційний номер облікової картки платника податків:
3312310777
Місце проживання фізичної особи-підприємця:
04112, м.Київ, вул. Гонти Івана, будинок 9, кімната 419.
Дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань:
18.07.2019, 2 074 00 0000 035219
• Вжити заходів щодо сприяння у задоволенні моєї вимоги про розірвання договору купівлі-продажу і поверненню грошових коштів у розмірі 25999 грн. (Двадцять п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень, 00 коп.)
Додатки: Копія Талона Замовлення № 1091073 від 05.07.2019
Копія Гарантійного талону на пристрій
Копія товарного чеку від 04.07.2019
Копія Заяви щодо повернення товару неналежної якості
Копія відповіді на Заяву щодо повернення товару неналежної якості
Копія Заяви щодо отримання інформації про ліцензії
Копія маркування та номер моделі пристрою на коробці”, – написав до “Електронної книги скарг України” наш читач Андрій.

ЕКСУ

ЕКСУ

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!