ІншеВсі скаргиГоловнеТовари та послугиДешевший букет за ті ж гроші: як жінку обдурив магазин квітів

ЕКСУ ЕКСУ5 місяців ago3251 min

Жінка замовила дорогий букет, у якому мали бути особливі квіти, однак отримала – інший. На її скаргу в магазині відповіли, що для тих квітів, які хотіла замовниця, зараз не сезон. Однак завчасно попереджувати про це не стали і грошей повертати – теж. Пані Юлія розповіла свою історію.

ОСЬ ЇЇ СКАРГА:

“Заказала, на сайте: https://flowersdelux.com.ua/ букет цветов.

В описании букета Прованс 53 было написано, что он будет с цветком ранункулус. Для меня важно было именно с этим цветком, так как человек, которому предназначался этот букет, очень любит эти цветы, но по факту в этом букете – цветок эустома.

По факту, сделали замену самостоятельно, не уведомив об этом!! На вопрос, почему произвели замену, ответили, что сейчас не сезон и эти цветы не поставляют из Голландии!!! Обычный букет роз с зеленью стоит гораздо дешевле.

После моего обращения быстренько добавили на сайте фразу, что букет может быть изменен в связи с сезонностью.

Но деньги за букет взяли, как с дорогим цветком!! Извинений со стороны компании не было.


Это фото букета по факту, а по линку https://flowersdelux.com.ua/product/provans-53/ – фото букета, которым он должен был быть”, – написала пані Юлій до “Електронної книги скарг України”.

 

ЕКСУ

ЕКСУ

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!