Всі скаргиТовари та послугиБракований товар від інтернет-крамниці 27.UA

До “Електронної книги скарг України” написала наша читачка Наталія, яка скаржиться на інтернет-магазин, який, на її думку, спеціально надіслав їй бракований товар, а потім, не зважаючи на Закон “Про права споживача” вирішив не виконувати свої зобов’язання. 

“Я зробила покупку в інтернет-магазині 27.ua на суму 4 155.54грн. Попередньо оплатила і за товар і за доставку. Але мені прислали бракований товар.

Наступного ж дня звернулася до них, щоб мені обміняли на якісний. Спочатку мені сказали по тел, що, мовляв, добре обміняємо, а потім на мою електронку прийшло від них повідомлення, що обміну я не дочекаюся, а про повернення коштів і мови не може бути. Так як працівник Нової пошти не може це підтвердити.

Детальні пошкодження я побачила лише вдома, тобто їхнє підтвердження, що це випадкові пошкодження які я сама зробила.

14 днів з дня купівлі товару не минуло, товар не був в експлуатації, збережені всі пломби і ярлики, цілісність упаковки не порушена, є чек про оплату. Я так думаю мені спеціально відправили брак, бо попередньо була здійснена оплата, як за товар так і за доставку. У нашому місті є тільки поліція, а захисту прав споживачів немає. Що мені робити??? Чому таке байдужне ставлення до клієнтів. Як мені діяти в даній ситуації?”, – написала вона.

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

Рекомендуємо почитати

Selected Title

Архіви

Електронна книга скарг України

Електронна книга скарг України. Твій нищівний удар по беззаконню. Ми 7 років захищаємо звичайних українців, публікуючи їхні скарги для журналістів.

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!