Всі скаргиТранспортБайдужість працівників Укрзалізниці. Пасажир загубив квиток, а значить і свою поїздку?

До “Електронної книги скарг України” написав наш читач Іван, який розповів свою історію спілкування із залізничниками, переконує, що краще б не користувався їхніми послугами. 

ОСЬ ЙОГО ЛИСТ:

“Я купив квиток на поїзд Трускавець-Дніпропетровськ 15.11.18, 5 вагон 19 міс.через інтернет з Львова до Олександрії, квиток роздрукував в касі. По дорозі на вокзал я втратив-загубив квиток. Звернувся в касу, щоб видали дублікат квитка  – касирша відмовила мені, аргументуючи це тим, що то одноразова послуга.

Я звернувся до провідника і начальника поїзда пояснив їм ситуацію, на що вони відповіли: “нема квитка-не їдеш”.

Пару хвилин дискусії і начальник поїзду показав розпичатку де було вказано моэ прізвище, місце, вагон., я їм показав паспорт і найшов свій квиток на електронній пошті і показав. Все рівно – відмовили аргументуючи, що квиток уже недійсним так як я його уже роздруковував хоча на ньому написано – цей посадочний документ є підставою для проїзду. Що робити, хто може допомогти з цим свавіллям з сторони залізниці.?”, – написав він.

 

 

Опубліковано: "ЕКСУ"

Опубліковано: "ЕКСУ"

"Електронна книга скарг України" - твій гідний удар по беззаконню. Ми публікуємо скарги звичайних людей для журналістів з усієї України. Досить мовчати!

Related Posts

У нас дуже гарна розсилка. ПОДИВИТИСЯ ПРИКЛАД
Ми з Вами вже хвилину.
Давайте продовжимо?
Підпишіться, щоб отримувати якісну аналітику та цікаві статті або долучайтеся до Facebook
Підписатися!
Ні. дякую!
НЕ ПРОҐАВ  -45%  НА ПОДАЧУ СКАРГ
НЕХАЙ ПРОБЛЕМИ ВИРІШУЮТЬСЯ САМІ - ТИСНИ, ЩОБ ДІЗНАТИСЯ ЯК