Сайт знаходиться на тестуванні. Можлива некоретна робота. Приносмио вибачення за незручності. 

Зухвала доставка техніки від магазину Ельдорадо

10.08.2016 13:10
6800
 

До "Електронної книги скарг України" написав наш читач Іван, який стверджує, що холодильник, який був замовлений в магазині Ельдорадо, був доставлений без належної упаковки та пошкоджений при занесені до квартири.

"Доброго дня! Відбувся з нами такий інцидент: придбали холодильник в магазині Ельдорадо. Позиції на складі не було, тому ми приїхали в магазин на Ленінградській площі, щоб ознайомитися з товаром з вітрини та придбати його. Оплатили покупку і домовилися про доставку на наступний день. Доставили нам товар пізніше, ніж було про це домовлено. При цьому двоє хлопців доставляли товар без належної упаковки (лише в поліетилені) та в руках. Товар прийняла моя дружина, оглянула його ззовні та відпустила доставщиків. Але вже через пів години було виявлене пошкодження: хлопці протягнули холодильник, нахиливши його в сторону передніх дверцят. Відповідно ці дверцята були пошкоджені (фото прикладаю).

Одразу ж, наступного дня, в суботу, ми прийшли в магазин і написали заяву на заміну пошкодженого товару на новий. Адміністратор магазину, Вікторія, прийнявши у нас заяву пообіцяла, що звернення буде розглянуте в цей же ж день і вона нам зателефонує.

Телефонного дзвінка ми не дочекалися, і в середу я з'явився в магазин, аби дізнатися в чому справа. Директор магазину, Мальковець Андрій Володимирович, зустрівся зі мною і пояснив, що не все так швидко робиться, і що термін для відповіді складає 10 діб, але запевнив, що відповідь буде в четверг-п'ятницю.

Зрозуміло, що і в ці дні ми не дочекалися відповіді. В понеділок я знову пішов до магазину. Мене зустріла адміністратор Вікторія і пояснила, що вона не зателефонувала в той же ж день, оскільки одразу після прийому моєї заяви пішла у відпустку (тобто адміністратор магазину давала нам обіцянку, знаючи, що вона її не виконає). І повідомила, що завтра (це якраз буде 10-й день) вони дадуть нам відповідь до 21 години. Відповідь була надана на наступний день і підписана директором магазину (тобто він спеціально тягнув з відповіддю до останнього дня). У заміні товару нам відмовили мотивуючи це тим, що ми прийняли товар.

Також цікавий факт в тому, що в бланку прийому товару від служби доставки стоїть час 17:51. А в 17:53 мені дружина надіслала фото холодильника, де можна розгледіти пошкодження.

Допоможіть досягнути справедливості! Фото пошкоджень, заяву і відповідь на неї додаю.

З повагою, Іван!"

0-02-01-5ba5d1c8b97cc0b4d32fe818265ccaff696a91c03198a3a29cf9894838af12be_fullimage-0-02-01-a205f8ea8de7b30b35d8e1ad2c4a5b532dc829f2c49ff403ee06e0e4c539350c-VIMG_20160729_195358

IMG_20160729_195306IMG_20160729_195344

Контакт для журналістів:

[sociallocker id=10854](093) 748 86 66 або kulynych.ivan@gmail.com[/sociallocker]

Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка