Жителька столиці поскаржилась на КП "Київпастранс", працівники якого нехтують кількістю пасажирів у транспорті.
Скарга:
"По яким критеріям впускають в трамваї, зранку (в час пік)??? Київпастранс! Їхав трамвай( позаду був написаний номер 404) ,вийшло 3 людини, запустили тільки одну , хоча була куча сидячих місць , але наступний трамвай запустив всіх людей, які стояли на зупинці хвилин 30, поки проїзжали ті, які запускали по одній людині в пусті трамваї! Як це розуміти ? Де логіка ?" - публікує слова нашої гості "Електронна книга скарг України".Контакти для журналістів та правоохоронців приховано!
Ми можемо надати контакти скаржника журналістам та правоохоронцям, зазвичай це телефон та е-мейл, для цього потрібно сплатити послугу згідно тарифу.
Після оплати ви отримаєте контакт скаржника, зазвичай це номер телефону та його е-мейл адреса
Ціна: 63 грнОбрати тарифРекомендований тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом місяця.
Ціна: 220 грнОбрати тарифПісля оплати ви отримаєте контакти скаржника, зазвичай це е-мейл адреса та його номер телефону. Обираючи цей тариф, усі контакти будуть вам доступні протягом півроку.
Ціна: 730 грнОбрати тариф