Оператор зв'язку МТС, Київстар і Лайф знають багато трюків, як видурити гроші у абонента, переконані користувачі.
На сайт "Електронної книги скарг України" написав Євгеній, він переконаний, МТС створює спеціальні номери-клони для висмоктування грошей з абонентів.
"Я два місяці користуюся послугами оператора і зіткнувся з обманом від МТС. Вони створюють короткі номери-клони сервісних служб інших операторів, дзвінки на які помилково (за звичкою, телефон з двома сімки і т.д.) знімають значні суми за з'єднання.
В Україні офіційно скасували плату за з'єднання при розмовах по мобільному телефону. Про це йдеться у нещодавно затверджених Кабміном нових правилах надання телекомнікаційніх послуг.
Про "задоволеність" послугами оператора МТС в мережі:
- Нещодавно я дізналася, що з мого рахунку списали близько 150 грн. Виявилося, що закінчилися 80 днів передоплати, але МТС мене не сповістив про те, що послуга СУПЕР відключена.Після закінчення послуги я, продовжуючи говорити без обмежень, як звичайно, виговорила всі гроші, які були у мене на рахунку. Питання про це було поставлене на сторінці МТС. Україна на ФБ. Відповідь - а ми не зобов'язані надсилати вам SMS. Дивіться, який трюк. Вам 15 разів надсилають SMS про те, що послуга відключена, а на 16-й просто ловлять на умовному рефлексі. Причому, це сталося тоді, коли грошей на рахунку було достатньо багато, так що сенс у виверту найпряміший.
- Мені пропонували ПОДАРУНОК у вигляді акції. Безкоштовний перехід на інший тариф. На сайті про цю акцію нічого не знаходжу. Дивом додзвонюються до оператора. Виявляється, подарунок полягає в тому, що на день я буду отримувати 50 хвилин безкоштовних розмов. УВАГА - до цього я мала 100 хвилин на день безкоштовних розмов у рамках свого тарифу. А після подарунком буду мати аж 50.
- Не все так погано. У мене МТС без поповнення, 0 в мережі. Я його використовую тільки для дзвінків абонентам МТС. Там 70 хв безкоштовних на добу, мені хватает.Правда, цей тариф діє для Києва, Київської області і А для інших дзвінків використовую номер Київстар. Не можу сказати, що там все так добре ... Дуже часто приходять СМС з інформацією про зміну таріф.плана. Як Ви розумієте, не на мою користь (((Але номер змінити не можу, він у мене з доісторичних часів)) На ньому зав'язані старі добрі важливі контакти
Нарікають і на "Life;)"
- Я три роки тому змінила "life" на "Київстар". Якість зв'язку в "life" просто вбиває. Була акція "Вільний life", що дозволяє безкоштовно спілкуватися всередині мережі. АЛЕ, яка б у тебе не була сума на телефоні, в кінці місяця "life" просто знімав всі гроші з твого телефону - списував.
- Якість зв'язку не фонтан, але по місту цілком влаштовує. Пакет life - ексклюзивний, дешево і сердито.
"АЛЁ" - пробелми. Про Київстар.
- Тарифний план Альо, квартал дозволяє дзвонити безкоштовно на Київстар, Діджус, білайн начебто ще .. але там 32 коп на день зніматиме (Зате за з'єднання не беруть. А взагалі, дуже важко зараз стало норм тариф підібрати.
- А ще чудова вартість інтернету. У бізнес-пакетах є певна кількість безкоштовних Мб. А от кожен наступний коштує 11 грн. 11грн. за 1 Мб.!!! Якось мій смартфон, який "сам собі висить в неті" приніс додатковий рахунок на 850 грн. за місяць
- Почувши про дивовижний тариф "Київстар" "Альо, квартал!", Де можна говорити по телефону скільки завгодно всього за 35 копійок на день, я купив 5 стартових пакетів "Альо, квартал!", За ціною 10 гривень - для себе, брата і трьох наших дітей. Внесли ми кожен по 40 гривень, мінімальний початковий внесок. І радісні думали, що будемо розмовляти на ці гроші по три місяці ... Та не тут-то було. Спочатку проблеми почалися у мого сина. У перший же місяць внесені гроші закінчилися, а потім чарівним чином стали швидко танути кожні чергові 40 гривень. На питання до оператора "де гроші, Зін? .." - Відповідь була: - Ви кілька разів дзвонили на короткий номер з чотирьох цифр і замовляли послуги, а дзвінок на цей номер коштує 13 гривень хвилина.