Сайт знаходиться на тестуванні. Можлива некоретна робота. Приносмио вибачення за незручності. 

Власний досвід: Як не стати жертвою Інтернет-шахраїв?

24.11.2014 14:45
2952
 
Як і передбачали у Росії, американізація та європеїзація дісталися України. Тенденція до покупок онлайн стає дедалі поширенішою. Вірогідність бути ошуканим збільшує не лише величезна кількість Інтернет-магазинів, але і відправники  одягу, що створюють власні сторінки у соціальних мережах. Як ошукали нашу читачку та як вберегтися від цього читайте далі. До «Електронної книги скарг України» звернулася Богдана. Дівчина скаржиться на обман у Інтернет-магзині: «У соціальній мережі знайшла відправника одягу. Замовила у нього куртку, проте замість неї отримала светр. Залишившись незадоволеною послугами, я попросила повернути 330 гривень, що заплатила за замовлення. На прохання перерахувати гроші назад також відповіді не отримала. Нині мало віриться, що кошти вдасться повернути, оскільки мій контакт відправник заблокував. Проте виявилося, що моя історія не була єдиною. Згодом інша горе-клієнтка розповіла мені, що мала подібну проблему з тим самим відправником, поклавши йому на картку 400 гривень та не отримавши замовленого товару». Ми створили 5 пунктів, котрі допоможуть Вам не стати жертвою Інтернет-шахраїв.

1.    Низькі ціни

Дешеве якісним буває рідко, але важко не спокуситися на низькі ціни. Саме на це і опираються злочинці у мережі. Розуміючи бажання українців зекономити у непрості часи, вони банально користуються Вашою довірливістю.

2.    Власний сайт

Чи не кожен пристойний Інтернет-магазин має власний ресурс. Бажано, аби це була не просто сторінка у соціальній мережі, а повноцінний сайт. Проте і тут треба бути обережним: остерігайтесь ресурсів-двійників. У погоні за виторгом шахраї не полінуються створити точну копію з різницею від бренду в одну літеру чи знак.

3.    Тривожні дзвіночки

Магазини-шахраї часто змушують клієнтів довго чекати товар, не відповідають на дзвінки, не мають кур‘єрської служби та вимагають заплатити товар наперед. Усі ці сумнівні риси одразу викликають сумніви щодо чесності магазину.

4.    Гарантії

Покупка, здійснена в мережі, має такий самий гарантійний термін, що і звичайна. Споживач може у цей термін повернути річ, якщо має відповідні документи. Також варто пам’ятати, що покупку можна повернути кур’єру, якщо якість Вас не влаштовує.

 5.    Права споживача

Якщо Вас, подібно до нашої героїні, обдурили, то спробуйте звернутися до Державної інспекції України з питань захисту прав споживачів. Організація має територіальні об‘єднання у більшості українських великих міст. І, звісно, перед покупкою будь-чого в Інтернеті ознайомтеся з нашим чорним списком Інтернет-магазинів України.
Поділитись:
Останні скарги
На що скаржаться українці і яке найкриміногенніше місто? Звіт нашого порталу
Аферистка-роботодавець купається в чужих грошах: відправляє українців до Німеччини та кидає
Лісничі вбили рідкісну тварину, а їх начальника Зеленський визнав "Заслуженим лісником України"
Роботодавець-шахрай обдурює українців у Берліні: гроші взагалі не віддає, а робочі голодують
Власниця агенства з працевлаштування відправляє українців не на роботу, а в рабство
"Обігнали Трампа": зарплати українських чиновників перевищили доходи президента США
Трудове рабство: українці працювали на заводі в Чехії безкоштовно. Грошей так і не дочекались
Міністерство освіти хоче ввести дистанційне навчання на постійну основу. Батьки шоковані
"Зупиніть свавілля поліції!": українці скаржаться на протиправні дії правоохоронців
"За 3 місяці "ЗЕленої осені" загинуло більше українських бійців, ніж за весь 2018 рік"
Стрічка